مسئله ای عجیب در رفسنجان؛ «میهمانانی» که «میزبان» هستند!

 

اگر نگاهی به بازی فولاد خوزستان و مس رفسنجان بیاندازیم؛ می‌بینیم که هواداران‌و تماشاگران فولاد بدترین توهین‌ها را نسبت به تیم مس و دروازه‌بان این تیم انجام دادند و هر نوع ترفندی را به کار بردند، تا بتوانند مس رفسنجان را در شهر خودشان با شکست روبرو کنند.
بیش از ۱۰۰ دقیقه هواداران فولاد نسبت به کادرفنی و شهر رفسنجان فحاشی کردند تا تمرکز کادرفنی را برهم بزنند و سه امتیاز را بگیرند اما با تمرکز بالای بازیکنان و کادرفنی، یک امتیاز مهم به حساب مس رفسنجان واریز شد. اگر از خوزستان فاصله بگیریم و به کرمان بیاییم، هواداران مس کرمان یکی از دلایل اصلی موفقیت این تیم هستند و یادمان نمی‌رود که جوو وحشتناک هواداران این تیم در لیگ یک، سبب شد تا اکثر امتیازات خانگی جمع شود و در نهایت مس به لیگ برتر صعود کند. در سیرجان نیز هواداران گل گهر به خوبی یاد گرفته‌اند تا تیم شان را تشویق کنند و عرصه را بر تیم حریف تنگ کنند تا بتوانند سه امتیاز بازی را کسب کنند.
در تهران هواداران سرخابی، در تبریز هواداران تراکتور، در اصفهان هواداران سپاهان و در مازندران هواداران نساجی نیز به همین گونه عرصه را بر تیم حریف تنگ می‌کنند اما متاسفانه در رفسنجان اینگونه نیست و علیرغم احترامی که برای هواداران و البته تماشاگران مس رفسنجان قائل هستیم، شاهد جوو خاصی از سوی هواداران و تماشاگران مس نیستیم و گویا مس در رفسنجان میهمان است! در رفسنجان آن شور و شوقی که باید برای تیم مس به وجود بیاید، فراهم نیست و آنقدر بازی‌های مس در جوو آرام برگزار می‌شود که انگار تیم های میهمان در اینجا میزبان هستند. این یک معضل بزرگی است که باید هرچه زودتر مسئولین مس رفسنجان چاره‌ای برای آن بیاندیشند زیرا تمام تیم‌ها از ظرفیت بازی‌های خانگی خود برای کسب امتیاز استفاده می‌کنند جز مس رفسنجان و مس اگر می‌خواهد مقابل غول‌های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند، محکوم به ساماندهی هوادارانش است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *