هواداران رفسنجان؛ مجری نظم و امنیت در ورزشگاه؛ “کانون هواداران کرمان همچنان بلاتکلیف…!”

شفافیت در ورزش: ما همیشه اعتقاد داشته‌ایم که باشگاه‌های بزرگ استان باید تکلیف هواداران خود را مشخص کنند؛ یا کانون هواداران را رها کنند یا تحت پوشش قرار دهند. سال گذشته در سیرجان، باشگاه گل گهر به‌ خوبی کانون هوادارانش را تعیین تکلیف کرد و تحت نظارت خود گرفت. اما این موضوع هنوز در رفسنجان و کرمان به‌درستی انجام نشده و مشخص نیست کانون‌های این دو باشگاه زیر نظر آنها هستند یا مستقل؟ چراکه گاهی شاهد شعارهای لیدرهای این کانون‌ها علیه مدیران باشگاه‌ها بوده‌ایم.
چندی پیش پیشنهاد کردیم باشگاه‌های مس کرمان و رفسنجان تکلیف کانون هواداران خود را مشخص کنند؛ یا اعلام کنند که به این کانون‌ها کاری ندارند یا اینکه آن‌ها را تحت حمایت خود قرار دهند. همچنین پیشنهاد دادیم اگر قرار است این کانون‌ها تحت حمایت این دو باشگاه عمل کنند، بهتر است تجدید نظری اساسی در اعضای اصلی آن‌ها صورت گیرد.
حال خبر رسیده که پلیس یگان ویژه، مسئول تأمین نظم و امنیت در بازی‌های لیگ برتری، اجرای نظم و امنیت در سکوها را به اعضای اصلی کانون هواداران باشگاه مس رفسنجان سپرده و آنها به‌زودی مجری نظم و امنیت در سکوها خواهند بود. این اتفاق به زودی در سیرجان نیز خواهد افتاد و بهتر است پلیس یگان امداد به عنوان مجری تامین امنیت بازی های لیگ یک، برای بازی‌های مس کرمان و مس شهربابک در لیگ یک نیز از پتانسیل کانون‌های هواداران این دو شهر بهره‌ ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *