تلاش عده‌ای در رفسنجان برای کنار گذاشتن متولی فوتبال این شهر؛ “آیا واقعاً توانایی کنار زدن حسینی را دارید؟!”

شفافیت در ورزش: چندی پیش، شاهد تلاش گروهی از چهره‌های فوتبالی در رفسنجان برای تغییر مدیریت در باشگاه مس این شهر بوده‌ایم؛ این افراد در جلسات متعدد به بحث و بررسی وضعیت مدیریت فعلی پرداخته و گاهی به‌طور ناگهانی اقداماتی علیه مدیریت باشگاه تدارک می دیدند؛ اما پس از مدتی، به‌طور جالبی موضع سکوت اختیار کردند!
این روند به‌ویژه در مورد سرمربی تیم فوتبال مس نیز صادق است؛ جلسات و میتینگ‌هایی برگزار می‌شود، اما در نهایت به سکوت ختم می‌شود. اکنون خبر رسیده که این افراد در تلاشند تا سید امیر حسینی، رئیس هیات فوتبال رفسنجان را کنار بزنند. با این حال، بر اساس تجربیات گذشته، به نظر می‌رسد که این پروژه نیز پس از مدتی جلسه و میتینگ، به فراموشی سپرده خواهد شد. در دو سال گذشته نیز چندین بار شاهد اینگونه تلاش‌ها برای کنار زدن حسینی بوده ایم که در نهایت بدون رخ دادن اتفاق خاصی به فراموشی سپرده شده است.
اما سؤال اصلی اینجاست که این چهره‌های فوتبالی به چه مسائلی اعتراض دارند و دلایل آنها برای کنار تلاش شبانه روزی برای کنار گذاشتن حسینی چیست؟ این پرسش نیاز به بررسی دقیق‌تری دارد تا روشن شود که آیا واقعاً پشت این تلاش‌ها دلایل موجهی نهفته است یا تنها یک بازی سیاسی در عرصه فوتبال رفسنجان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *