یک انتصاب جذاب در بوکس استان؛ “حاج وحید آمد برای بازگشت به روزهای خوب!”

شفافیت در ورزش/در ماه‌های اخیر، بارها از افول بوکس استان صحبت کرده‌ایم؛ از بی‌توجهی‌ها و کمبودها. همواره تأکید کرده‌ایم که اگر کمی به استعدادها و نخبه‌های بوکس استان توجه شود، بدون شک این رشته ورزشی می‌تواند در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. متأسفانه، در یک دهه اخیر، هر اقدامی در بوکس استان به غیر از توجه به استعدادها و شهرستان‌ها بوده است.
اخیراً قرار بود مجمع انتخاباتی بوکس استان برای انتخاب رئیس جدید برگزار شود، اما در یک توطئه عجیب، مجمع ابطال شد و مقرر گردید که مجدداً برای انتخاب رئیس، ثبت‌نام صورت گیرد. به همین دلیل، بزرگان بوکس استان پیشنهاد کردند که فردی از جامعه بوکس که هم از لحاظ مالی توانمند باشد و هم بتواند بخش خصوصی را برای احیای خانه بوکس کرمان پای کار آورد، به عنوان سرپرست هیأت استان معرفی شود. این فرد همچنین باید قادر باشد تا بوکس را در شهرستان‌ها فعال کند و لیگ بوکس را که به مدت سه سال تعطیل شده است، راه‌اندازی کند.
خوشبختانه این اتفاق رخ داد و به پیشنهاد مدیرکل ورزش استان و با موافقت رئیس فدراسیون بوکس کشور، وحید شریعت کرمانی، پیشکسوت بوکس و چهره موفق صنعتی و معدنی استان، به عنوان سرپرست هیأت استان معرفی شد. وحید شریعت با این شرط مسوولیت را پذیرفته است که چند ماهی سرپرست باشد تا رئیس جدید انتخاب گردد و در این مدت کوتاه، قصد دارد اتفاقات بسیار خوبی را در بوکس استان رقم بزند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *