تامین آب شرب شهر کرمان - صعود کرمان

به زودی قراداد تامین آب شرب شهر کرمان و واحدهای صنعتی با حضور استاندار کرمان عملیاتی می شود

دکتر پورابراهیمی خبر داد:

⭕️به زودی قراداد تامین آب شرب شهر کرمان و واحدهای صنعتی با حضور استاندار کرمان عملیاتی می شود

⭕️رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک با مدیرعامل انتقال آب خلیج فارس، مدیر شرکت گل گهر، رئیس هیات مدیره شرکت مس ‌گفت: با توجه به تنش آبی شدید، نیاز واحدهای صنعتی و همچنین بخشی از تعهدات مربوط به شرکت انتقال آب خلیج فارس در مورد آب آشامیدنی؛ قرارداد تامین آب شهر کرمان و واحدهای صنعتی خلیج فارس با حضور استاندار کرمان عملیاتی می شود.

⭕️وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به برگزاری این نشست و هماهنگی های انجام شده بتوانیم هر چه سریع تر خبرهای خوبی را در خصوص تامین آب آشامیدنی و صنعت به مردم از تخصیص سهمیه آب خلیج فارس به کرمان انجام بدهیم.

⭕️دکتر پورابراهیمی همچنین اعلام کرد: مذاکرات انجام شده با شرکت انتقال آب خلیج فارس به جز تخصیص آب به بخش شرب و صنعت برای شهر کرمان، امکان انجام عملیات اجرایی مسیر تکمیل خط انتقال آب به شهرستان کرمان را در توافق نهایی کرده است.

⭕️مدیرعامل شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس نیز در این نشست از زحمات و تلاش های دکتر پورابراهیمی در راستای کمک به تامین منابع مالی پروژه انتقال آب تقدیر و تشکر کرد.

⭕️وی افزود: تامین مالی ۲ هزار میلیارد تومان تامین مالی در سال ۹۶ و ۹۷ از طریق تشکیل سندیکا و از طریق کمیسیون اقتصادی برای اجرای طرح انتقال آب، بزرگترین کمک برای اجرایی شدن این پروژه مهم ملی در استان و کشور بود.

⭕️وی اظهار داشت: اگر کمک، مساعدت های و پیگییرهای دکتر پورابراهیمی در پروژه انتقال آب نبود این پروژه به سرانجام نمی رسید.
‍———————————————————
💢صفحه رسمی دکتر محمدرضا پورابراهیمی در اینستاگرام 👇👇👇
https://www.instagram.com/Pourebrahimi.ir

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *