خبری خوشحال کننده برای فوتبال رفسنجان - صعود کرمان

از رحمان رضایی تا محمود فکری و ابراهیم صادقی

محمد ربیعی قاتل مربیان سرشناس فوتبال ایران!

با پشتیبانی مدیران باشگاه مس رفسنجان

محمد ربیعی با دانش بالای مربیگری خود، این روزها حسابی در فوتبال ایران سروصدا به راه انداخته است و با غول‌کشی‌های خود، به مس شخصیت قابل توجهی داده است.

به گزارش صعود؛ مس رفسنجان عصر دیروز از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، مقابل سایپا و تیم پرمهره ابراهیم صادقی قرار گرفت و با یک بازی سراسر حساب شده و منطقی، توانست با تک گل محمدرضا سلیمانی، سه امتیاز شیرین به دست آورد.

زمانی ارزش کار محمد ربیعی از این برد بالا می‌رود که بدانیم مس رفسنجان در این دیدار چندین مهره اصلی خود در خط دفاعی و خط حمله را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت. ربیعی با آنالیز دقیق خود از تیم سایپا، توانست روزنه‌های نفوذ این تیم را ببندد و در زمان موعود، ضربه کاری را بر پیکره حریف وارد کند و سه امتیاز ارزشمند کسب کند. در همین حین نمی‌توان از حمایت‌های مجید زیندینی و علی علیزاده و اعضای هیأت مدیره باشگاه مس رفسنجان نیز گذشت. افرادی که موفقیت تیم مس را نشانه رفته‌اند و جایگاه چهارم کنونی مس، قطعا مدیون تصمیمات منطقی آنها بوده است.

شاید جالب باشد که بدانید محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در اولین سال حضورش در لیگ برتر، توانست به همراه این تیم در هفته بیستم در جایگاه ارزشمند چهارم جدول قرار بگیرد.

اما نکته دارای اهمیت در خصوص این مربی در آنجا نهفته است که او تا این لحظه توانسته باعث جدایی دو سرمربی شود به طوری که محمود فکری سرمربی سابق استقلال بعد از بازی برابر مس رفسنجان در هفته شانزدهم و ابراهیم صادقی نیز سرمربی سایپا بعد از شکست در هفته بیستم از تیم های خود جدا شدند.

بسیار جالب‌تر آنکه ربیعی فصل گذشته و زمانی که در لیگ یک حضور داشت، سبب اخراج رحمان رضایی از تیم رایکا شد و هر سه اخراج صادقی، فکری و رضایی؛ پس از شکست در رفسنجان رقم خورده است تا ربیعی را خطرناک ترین مربی لیگ بیستم بدانیم که می‌تواند قاتل مربیانی باشد که در لبه پرتگاه قرار دارند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *