باشگاه هرچه بزرگتر، نورچشمی‌تر - صعود کرمان

باشگاه هرچه بزرگتر، نورچشمی‌تر

اقدامات دو پهلو در برخورد با باشگاه‌های صنعتی بزرگ و خصوصی کوچک!

همواره بحث امتیازات و پوئن‌ها مابین باشگاه‌های دولتی و خصوصی داغ بوده است.

به گزارش صعود؛ همانند سایر استان‌ها، در استان کرمان نیز برخی تمایز‌ها مابین باشگاه‌های صنعتی و خصوصی ایجاد شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در استان کرمان باشگاه‌های مختلف صنعتی و خصوصی حضور دارند که شاید جالب باشد بدانید که مجوز باشگاه‌داری برای باشگاه‌های صنعتی هنوز تمدید نشده است اما برای تمدید مجوز باشگاه‌داری باشگاه‌های خصوصی، حتی یک روز هم فرصت قائل نمی‌شوند!!!

شاید برایتان سوال باشد که چند درصد از باشگاه‌های صنعتی در استان کرمان مجوز باشگاهداری آنها تمام شده؟! به جرات می‌توان گفت که اکثرا. همین موضوع اما برای باشگاه‌های خصوصی متفاوت است و اداره ورزش و جوانان ، حتی یک روز نیز از تاریخ اتمام مجوز باشگاه‌داری باشگاه‌های خصوصی نمی‌گذرد!!!

اگر بخواهیم نمونه دیگری از تمایز در بین باشگاه‌های صنعتی و خصوصی در استان کرمان پرده برداریم، به موضوع کرونا برمی‌گردد. جایی که باشگاه‌های صنعتی می‌توانند در هر مکانی تمرینات آماده‌سازی خود را انجام دهند اما برای باشگاه‌های خصوصی و کوچک نه تنها این شرایط فراهم نیست، بلکه جرائم سنگین برای آنها در صورت انجام تمرینات در نظر گرفته می‌شود.

نکته بعدی که بسیار جالب‌تر است، این است که کارشناسان اداره ورزش و جوانان استان، به محض کوچک‌ترین تخلفی از سوی باشگاه خصوصی، آن را پلمپ و یا با جرائم مالی سنگین برخورد می‌کنند، درحالی‌که پول بیت المال در باشگاه‌های صنعتی حیف و میل می‌شود و هیچ ارگانی نیز پاسخگو نیست.

در هر حال، انتظار اهالی ورزش و خصوصا باشگاه‌های خصوصی آن است که اداره ورزش و جوانان استان و همچنین مسئولین مختلف استانی، همکاری لازم با آنها را داشته باشند تا علاوه بر اعتلای ورزش قهرمانی، بتوان نام استان کرمان نیز در بخش ورزش جهانی، خوش بدرخشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *