یکه‌تازی مس با تفکرات مهاجری - صعود کرمان

یکه‌تازی مس با تفکرات مهاجری

کرمان فقط لیگ برتر می‌خواهد…

مس کرمان در دیداری که نسبت به حریف خود برتر بود، موفق شد حریفش را شکست دهد و با اقتدار، به صدر جدول رده‌بندی تکیه بزند.

به گزارش صعود؛ از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم شاهین بوشهر و مس کرمان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند که دوئل داوود مهابادی و رضا مهاجری، به سود سرمربی مس خاتمه یافت.

این دیدار که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود و دو تیم برای بهبود روند ادامه فصل خود، نیاز به سه امتیاز این بازی داشتند، در نهایت تیم مس موفق شد با بازی حساب شده خود، کار را در همان ابتدای نیمه دوم تمام کند و با تک گل دقیقه ۴۸ بابا محمدی، از سد حریفش بگذرد.

مس کرمان که در نقل و انتقالات نیم فصل با آرامش خاصی اقدام به جذب بازیکن کرده و نقاط ضعفش را در پست‌های مختلف ترمیم کرد، با برگزاری اردوهای آماده سازی مناسب در کرمان و مشهد، به هماهنگی‌های لازم دست یافته و اکنون برای تحقق رویای خود یعنی صعود به لیگ برتر، تلاش می‌کند.

مس با تفکرات رضا مهاجری توانست فاصله خود با تیم دوم جدول را به ۴ امتیاز افزایش دهد و باتوجه به اینکه مس در نیم فصل دوم با تیم‌های مدعی در کرمان بازی دارد و نارنجی‌پوشان در نیم فصل اول، بهترین تیم بازی‌های خانگی شدند؛ هواداران مس امیدوارند با تمدید روند پیش روی تیم، این تیم چند هفته قبل از پایان مسابقات، به لیگ برتر صعود کند.

در هر حال؛ این مس قابل تحسین و تمجید است و بازیکنان باتجربه مس به خوبی می‌دانند که با صعود مس به لیگ برتر، نام‌های خود را در تاریخ باشگاه ثبت کرده و نامی نیک از خود در فوتبال کرمان به یادگار خواهند گذاشت.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *