آقایان در شرکت مس؛ “به جای پیام تبریک به این سوالات پاسخ دهید!”

شفافیت/مدیرعامل، معاونین شرکت ملی مس ایران و مدیریت صندوق بازنشستگی مس هر کدام به صورت جداگانه با انتشار یک ویدئو، هم از عملکرد حوزه خود گفتند و هم سال جدید را تبریک. حالا بماند عده ای در کرمان که انگار شغل آنها انتشار حداکثری این گونه پیام ها و کلیپ ها در فضای مجازی کرمان است و شاید هم با این روش می خواهند خود را نزدیک به این افراد معرفی کنند وظیفه انتشار حداکثری را به نحو احسن انجام دادند. به محض دیدن کلیپ های این آقایان چند سوال به ذهن مان رسید که تیتر وار آنها را پرسیده و سعی خواهیم نمود در هر چند روز به یکی از این سوالات به صورت شفاف بپردازیم و امید داریم آقایان به این سوالات پاسخ دهند. حالا که استان کرمان قریب به ۷۰ درصد از ذخایر معدنی مس کشور را دارد و در بسیاری موارد از زیرساخت های استان بصورت رایگان در جهت تولید و توسعه خود بهره می برد، آیا همان میزان که از ذخایر معدنی و زیرساخت های استان استفاده میشود سرمایه گذاری هم میشود ؟!
✍️سوال اول: سهم ورزش استان از درآمد شرکت ملی مس چه است و در سال گذشته در مجموع چه قدر پرداخت شده است؟
✍️سوال دوم: چرا دفاتر مرکزی شرکت های بزرگ زیرمجموعه شرکت ملی مس و صندوق بازنشستگی در تهران بوده و در این دفاتر چند نفر مشغول به کار هستند(به تفکیک بومی و غیر بومی)؟
✍️سوال سوم: شرکت ملی مس و صندوق بازنشستگی در مجموع چند آپارتمان مسکونی و دفتر در شهرهای اصفهان، تبریز، کرمان، تهران، بندرعباس و غیره دارند و این منازل و دفاتر در حال حاضر تحت استفاده چه اشخاص و افرادی قرار دارند؟
✍️سوال چهارم: تعداد ماشین های خارجی و داخلی شرکت مس و صندوق بازنشستگی چه تعداد است و در سراسر کشور تحت استفاده چه اشخاص حقوقی و حقیقی قرار دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *