حامد لک خطاب به هاشمی‌نسب: دوره‌ات تمام شده آقای قلچماق! 🔰ربیعی خوش قلب و روراسته

 

دروازه‌بان مس رفسنجان واکنش تند و اظهار نظر جالبی درباره اتفاقات دیدار با فولاد دارد..
پیشنهادهای خوبی قبل از فصل به دستم رسید، اما پس از صحبت با آقای ربیعی خیلی زود تصمیمم را گرفتم و مس رفسنجان را انتخاب کردم چون در همان جلسه اول متوجه شدم که محمد آقا در کنار دانش فنی بسیار بالا و اهداف بزرگی که برای خود و تیمش دارد، خوش‌قلب و روراست هستند و می‌توانند به من کمک کنند. از طرف دیگر، باشگاه مس رفسنجان کاملا حرفه‌ای بود و با وجود اینکه دو سال است در لیگ برتر حضور دارد، جزو ۴-۳ باشگاه حرفه‌ای ایران از نظر زیرساخت است که روز به روز پیشرفت می‌کند و اطمینان دارم زودتر از برنامه‌هایش به اهداف خود می‌رسد.
🔰از خط دفاعی و هم‌تیمی‌هایم ممنونم…
در کنار کادر فنی با دانشی که با سرمربیگری محمد آقا(ربیعی) در تیم ما حضور دارند، بازیکنان واقعا با کیفیتی از نظر فنی و اخلاقی داریم که بازی در کنار آنها واقعا به من کمک کرده و از حضور در کنارشان خوشحالم. از هم‌تیمی‌هایم به ویژه خط دفاعی ممنون هستم که در این چند بازی کمک کردند تا از نظر آمار گل خورده بهترین ایران باشیم. مطمئن باشید تیم ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به این پنج مساوی نگاه نکنید.
🔰مربی فولاد فکر می‌کند همه را زده!
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد. او یک روز در صورت حامد لک حرف می‌زند و یک روز دیگر مقابل هواداران پرسپولیس آن کار را انجام می‌دهد و به این کارهای خودش هم افتخار می‌کند! آقای نسبتا محترم، این کارها برای ۳۰-۲۰ سال پیش است، نه الان که زمین فوتبال را با جای دیگر اشتباه گرفتی.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *