باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

نیمی از اینها در حد نام مس نیستند؛ تمام

عیار بازیکنان مشخص شد؛
نیاز مبرم مهاجری به خرید زمستانی…

مس کرمان در روزی که شایسته پیروزی نبود، مقابل استقلال خوزستان شکست خورد.
به گزارش صعود؛ هفته هفدهم لیگ یک با بازی حساس دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان آغاز شد. دیداری که مس می‌توانست حتی با تساوی، قهرمان نیم فصل شود.
بازی با حملات پر دامنه استقلال خوزستان آغاز شد!! اما درخشش علیرضا حیدری درون دروازه مس سبب شد تا مس نیمه اول را بدون شکست به رختکن برود.

با تفکرات رضا مهاجری، مس در نیمه مربیان بازی را بسیار خوب آغاز کرد و حتی چند بار نیز تا یک قدمی گل رسید، اما در به ثمر رساندن آن، ناموفق بود. تا اینکه بر روی یک ضد حمله، تیر نهایی از کمان تیم استقلال خوزستان رها شد و مس با یک گل، این دیدار را واگذار کرد.

اگر بخواهیم بگوئیم این شکست به جا بود و خداوند مس را دوست دارد، بیراهه نگفته‌ایم. مس در روز نچندان خوبش شکست خورد. شکستی که باید درس عبرتی برای او باشد تا در نیم فصل دوم، با توپ پر به دنبال جبران آن باشد.

مس که در نقل و انتقالات شروع فصل بنابه دلایلی که بارها گفته ابم، نتوانست بازیکنان با کیفیتی را جذب کند، در نقل و انتقالات زمستانی فرصت مناسبی برایش فراهم است تا بتواند نقاط ضعف خود را پوشش دهد. مس در فاز دفاعی بسیار ضعیف است و همچنین در فاز هجومی نیز با فقر گلزنی مواجه است.
مهاجری که سرد و گرم روزگار چشیده است، خوب می‌داند که در نیم فصل دوم، جای هیچ اشتباهی نیست و برای آنکه بتواند با مس لیگ برتری شود، باید بازیکنان باکیفیت‌تری را به خدمت بگیرد.
خیلی از کارشناسان بر این اعتقادند که بیش از نیمی از بازیکنان فعلی این تیم نه در حد نام مس نیستند و نمی توان تصور کرد که با آنها می توان به لیگ برتر صعود کرد.

تعیین تکلیف بازیکنانی که برای مس گربه می رقصاننند…

مشکل دیگری که در تیم مس وجود دارد و قطعا از همین فردا(دوشنبه) باید نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام گردد برخورد شدید با بازیکنانی که این روزها برای مس گربه می رقصانند. و همچنین بازیکنانی که به دلیل روش زندگی نامطلوبی که در پیش گرفته اند با افت محسوسی روبرو شده اند…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *