خودزنی در دیدار مس و استقلال - صعود کرمان

خودزنی در دیدار مس و استقلال

اکبر زنگی آبادی و دیگر لیدرها در تیررس ناظر و کادر اجرایی!

همیشه اکبر زنگی آبادی، لیدر مس در تیررس انتقادات ما بوده اما امروز به دلیل اینکه شاهد بودیم که به خاطر تیم مس خودش را به در و دیوار می زند انصاف آن است که یکبار هم شده از تعصب وی و دیگر لیدرهای متعصب مس بگیم…
دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان آبستن حاشیه‌ای جالب بود.
به گزارش صعود؛ از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند.

این دیدار که از اهمیت بالایی برای مس برخوردار بود، آبستن یک حاشیه کوچک اما مهم شد. حاشیه‌ای که بهتر است نامش را خودزنی از سوی عده ای از کادر اجرایی و افراد دیگر بنامیم.
در جریان این بازی، اکبر زنگی آبادی لیدر باشگاه مس به همراه باسزه، جعفری، کدخدایی، صمدانی و دیگر هواداران متعصب مس در گوشه ای از جایگاه حاضر شده و اقدام به تشویق بازیکنان مس کردند.البته ناگفته نماند که هر چند ورود هوادار به ورزشگاه ها ممنوع است اما عملا می بینیم در دیگر ورزشگاه‌های کشور اکثریت لیدرها و هواداران تیم ها در حال تشویق تیم های شان در حین بازی هستند..

این اقدام ارزشمند زنگی لیدرها سبب شد تا مسئولین اجرایی بازی به نیروی انتظامی فشار آورند تا زنگی آبادی و دیگر لیدرها تیم مس را تشویق نکنند و حتی در چندین مورد به آنها سفت و سخت تذکر داده شد.
همین اتفاق نیز رخ داد و با فشار نیروی انتظامی، زنگی آبادی و دیگر لیدرها دیگر نتوانستند بازیکنان مس را آنطور که باید و ساید تشویق کنند.
متاسفانه سالهاست شاهد این اتفاقات در بازی های مس هستیم و عملا تیم های میهمان در کرمان طوری به آنها خوش می گذرد که عملا میزبان هستند…
مشکلات دیگری که شاهد آن هستیم اینکه برخی از کرمانی ها عملا در برخورد با افراد حامی تیم مس از مسوولین فدراسیون و تیم های رقیب تب آنها داغ تر بوده و پیش قدم می شوند…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *