بد اخلاقی بزرگ توسط هیات فوتبال سیرجان - صعود کرمان

بد اخلاقی بزرگ توسط هیات فوتبال سیرجان

هیات فوتبال استان سیرجان با ایجاد تفرقه و حاشیه در بین اعضای باشگاه مس رفسنجان، در صفحه رسمی خود در اینستاگرام سعی در تخریب این تیم از لحاظ روحی و روانی دارد..

به گزارش صعود؛ صفحه رسمی هیئت فوتبال سیرجان در اینستاگرام پیش از مصاف گل گهر و مس رفسنجان، اقدام به انتشار خبرهایی در مورد رقم قرارداد مهدی کیانی خرید جدید نارنجی پوشان رفسنجانی کرده و بازیکنان این تیم را نیز تگ کرده است. این اتفاق در حالی رخ داده که پرداختن به چنین مسائلی معمولا در حوزه اختیارات هیئت های فوتبال نیست و به همین دلیل محمد ربیعی سرمربی نارنجی پوشان حضور در نشست خبری پیش از دربی استان کرمان را تحریم کرده و در کنفرانس حضور پیدا نخواهد کرد.

محمد ربیعی که هفته گذشته موفق شد با ارائه بازی قدرتمندانه مقابل استقلال و گرفتن یک امتیاز از این تیم و همچنین برتری مطلق مقابل آبی‌پوشان، سبب اخراج محمود فکری از روی نیمکت استقلال شود، اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه اگر قلعه‌نویی نتواند تیم مس را شکست دهد، از هدایت گل گهر برکنار خواهد شد، به گوش می‌رسد.

در این بین اما ترس برخی ها از این موضوع که آرزوهای شان به رویا تبدیل نشود، اقدام به اختلاف افکنی در بین اعضای تیم مس رفسنجان کرده، و سعی در به حاشیه بردن این تیم دارد. گل گهر که با صرف هزینه‌های گزاف و ریخت و پاش‌های فراوان در کسب نتیجه مناسب مقابل تیم‌های معمولی عاجز بوده است، این بار روی به جنگ رسانه‌ای آورده و سعی دارد تا با تحت تأثیر قرار دادن بازیکنان مس، ضمن گرفتن تمرکز از روی این تیم، بتواند در روز مسابقه نیز نتیجه لازم را کسب کند.

در بازی رفت دو تیم نیز حاشیه های زیادی قبل از این دربی کرمانی ایجاد شد، که حول محور محل اقامت گل گهر سیرجان در رفسنجان بود؛ با این حال اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان، هتل محل اقامت خود را در اقدامی میهمان نوازانه خالی کردند تا گل گهری ها که نسبت به کیفیت سایر هتل های شهر رفسنجان انتقاد داشتند، بتوانند در بهترین هتل شهر مستقر شوند اما گویا این بار دیگر مسی‌های رفسنجان از حق خود کوتاه نخواهند آمد…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *