هیاهوی پیمان میری برای گربه رقصاندن

شوو تبلیغاتی برای جدایی؟!

مهاجم کوتاه قامت اما گلزن باشگاه مس کرمان، این روزها اسیر حواشی خودساخته شده است.

به گزارش صعود؛ پیمان میری بازیکن ریزنقش این فصل مس کرمان که سابقه صعود با تیم‌های نفت مسجد و آلومینیوم اراک را در کارنامه دارد، با قراردادی بسیار بالا و خاص، با مس کرمان بست تا درخشش با تیم‌های نامبرده را در مس نیز تکرار کند.

میری پس از درخشش در هفته‌های نخست لیگ و پرداختن رسانه‌ها به نقش او در موفقیت‌های مس، وی روز به روز افت و باتوجه به مصدومیتی که گریبان گیرش شد، هفته‌هاست که از شرایط ایده‌آل دور بوده و به مهره خنثی تیم مس تبدیل شده است. او با راه اندازی شوو تبلیغاتی برای خود از این نظر که در نقل و انتقالات پیش رو از تیم‌های مختلف لیگ برتری پیشنهاد دارد، قصد گرفتن مبالغی جدای از مبلغ قراردادش دارد و با این جو رسانه‌ای، قصد گربه رقصاندن برای مس.

عده ای از افراد حتی پای خود را از این حد نیز فراتر گذاشته و با راه اندازی فن پیج ، خبر از پیشنهاد شهرخودرو مشهد می‌دهند و به نوعی باشگاه مس کرمان را برای جدایی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

میری باید بدانند که باشگاه بزرگ مس کرمان جای این رفتارهای بچه‌گانه نیست و چنانچه در باشگاه‌های دیگر با چنین ترفندی توانسته به اهداف خود برسد، در مسِ بزرگ کرمان علاوه بر آنکه نمی‌تواند به این هدف خود دست یابد بلکه در بین هواداران نیز منفور خواهد شد.

خواسته هواداران مس کرمان از مدیریت این باشگاه آن است که هرچه زودتر درخصوص ماندن یا نماندن میری تصمیم بگیرد و باب مذاکره را با مهاجمان طراز اول لیگ نیز باز کند و به دنبال رقیبی سرسخت برای وی باشد. انتظار می‌رود باشگاه مس جدای از به نیمکت نشاندن وی، چند هفته او را سکو نشین کند تا به خود آمده و برای اهداف بزرگ مس، بجنگد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *