باشگاه گل گهر سیرجان - صعود کرمان

ادامه ناکامی‌های گل گهر

ده‌ها میلیارد هزینه اما بدون نتیجه؛
مدیرعامل گل گهر کیست؛
جواهری یا حلوایی؟!

گل گهرِ کهکشانی، این روزها حال و روز خوبی ندارد و در حواشی به سر می‌برد.
به گزارش صعود؛ اگر بخواهیم از بیانیه تشکر امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر برای ملارحمان، مدیر سابق و عدم خوش آمدگویی برای مهندس عتیقی مدیر شرکت گل گهر و اختلافاتش با وی را بگذریم و حتی نسبت به دور بودن تیم گل گهر از سیرجان نیز عبور کنیم، به هزینه‌های سرسام‌آوری در گل گهر برمی‌خوریم که ذهن هر فردی را به خود مشغول می‌کند.
صرف هزینه‌های گزاف بدون هیچ خروجی و مهمتر از همه، عدم پرورش بازیکنی مستعد از فوتبال سیرجان در تیم بزرگسالان گل گهر توسط قلعه‌نویی سبب شده تا صدای همه در سیرجان و حتی استان بلند شود و کار برای ادامه همکاری قلعه‌نویی با گل گهر سخت شود.
گل گهر هفته‌های ابتدایی خوب نتیجه گرفت و حتی طعم صدرنشینی را نیز چشید، اما عدم ثبات تیم قلعه‌نویی و همچنین عدم آنالیز خوبش از حریفان و سبک بازی با یک شیوه جدید و ناموفق، سبب شده تا گل گهر حتی از یک برد خانگی هم عاجز بماند. البته این موضوع نیز فراموش نشود که سرمربی گل گهر دلش با این تیم نیست و چنانچه استقلال به وی چشمک بزند، همان لحظه با آبی‌پوشان پایتخت قرارداد می‌بندد.
عدم تمرکز قلعه‌نویی و نتایج ضعیفش سبب شده تا مدیریت باشگاه گل گهر نیز زیر ذره بین شدید قرار بگیرد. اکنون این شایعه در فوتبال سیرجان رخ داده که تصمیم گیرنده باشگاه گل گهر مهندس حلوایی است و مهندس جواهری تنها نامش در این باشگاه حضور دارد.
برخی‌ها گمان می‌کنند که همانند سالیان گذشته که نام جواهری بود و بدخشان همه کاره گل گهر بود، یا زمانی که جواهری بود اما عتیقی همه کاره گل گهر بود، اکنون نیز جواهری هست و حلوایی همه کاره گل گهر است. این نقلِ قول جای بررسی‌های بیشتر دارد و چه خوب است که باشگاه گل گهر در این خصوص شفاف سازی کند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *