فرزادمون باز هم برد

اسطوره فوتبال کرمان در مسیری درست…
ایستادگی رمز موفقیت حسین‌خانی

مس نوین کرمان روز گذشته با یک بازی زیبا و تاکتیک پذیر، موفق شد فولاد نوین اهواز را شکست دهد.

به گزارش صعود؛ پس از دیدار روز گذشته دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان، دو تیم مس نوین کرمان و فولاد نوین اهواز به مصاف هم رفتند که شاگردان فرزاد حسین‌خانی در تیم مس نوین، موفق شدند حریف قدرتمند خود را با اقتدار شکست دهند.

گرچه در هفته‌های نخست بازی‌های لیگ دو برخی سنگ اندازی‌ها برای تیم حسین‌خانی رقم خورد و حتی اخبار درون تیمی آنها و سیستم فنی‌شان به راحتی در اختیار حریفان مس قرار می‌گرفت، حسین‌خانی با توجه به تجربه بالایش توانست بر حاشیه ها غلبه کند و تیمی مدعی و قابل احترام را روانه مسابقات کند.

پس از اثبات جایگاه مس نوین در لیگ دو، اکنون نوبت به قدرتنمایی آنها در جام حذفی است. اسطوره فوتبال کرمان با گذر از پیچ و خم های طاقت فرسا، به ایستگاه پرسپولیس رسیده است. حسین‌خانی که با صبر و شکیبایی موفق شد تیمش را جمع کند، پس از سالیان دراز، از بهترین تیم ایران در کرمان میزبانی خواهد کرد.

اسطوره فوتبال کرمان با نتایج درخشانش و همچنین قدرتنمایی‌اش در جام حذفی، پاسخ دندان شکنی به منتقدانش داد. او ثابت کرد که در مسیر درستی قرار دارد و می‌تواند در آینده‌ای بسیار نزدیک، بر روی تیم اول مس بنشیند و با آن تیم، برای مردمان دیار کریمان، خاطره سازی کند…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *