باشگاه گل گهر سیرجان - صعود کرمان

باشگاه گل گهر سیرجان یکدست شد

محمد جواهری در آستانه برکناری؟؟

با نتایج ضعیف باشگاه گل گهر در هفته‌های گذشته، مدیرعامل این باشگاه در آستانه برکناری قرار گرفت.
به گزارش صعود، تحقیر فوتبال استان مقابل پرسپولیس سبب شد تا مدیران شرکت گل گهر فکری اساسی بابت آینده این تیم داشته باشند و با تغییر در کادر مدیریتی باشگاه، تغییر و تحولات اساسی در باشگاه را استارت زدند.
امیر قلعه‌نویی که با ورودش به فوتبال سیرجان از زمین و زمان ایراد گرفته بود و به دلیل نبود امکانات، تمرینات تیم گل گهر را به کمپ الیاف تهران منتقل کرده بود و حتی به آسفالت‌های شهر سیرجان رحم نکرده بود و از این وضع انتقاداتی داشت، با بستن کادرفنی با مبلغی کهکشانی، سروصدای عجیبی در فوتبال ایران به وجود آورد. هزینه‌های سرسام‌آور قلعه‌نویی که به حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیز رسیده بود سبب شد تا انتظارات از وی و بازیکنانش بالا رود و همین موضوع سبب شد تا آنها از صدر جدول فاصله گرفته و به میانه‌های جدول تنزل کنند.
با وجود اختلافات مدیرعامل گل گهر با خیلی ها در سیرجان، اما باتوجه به رفاقت مهندس محمد جواهری با مهندس عتیقی(مدیر شرکت)، همگان بر این باور بودند که ماندگاری جواهری در باشگاه گل گهر بیشتر خواهد شد درحالی که احتمالا چنین نخواهد شد و باتوجه به نتایج ضعیف گل گهر و عدم مدیریت کافی توسط جواهری، اکنون وی مقابل درب خروجی باشگاه قرار گرفته است.
با حکم مدیرعامل شرکت گل گهر، اعضای هیات مدیره این باشگاه تغییر کرده و آقایان محمد اسفندیارپور، ابوذر حلوایی‌پور و اصغر حدیدی جایگزین نفرات قبلی شدند. با این تغییر، همه چیز برای تغییر صندلی مدیرعاملی باشگاه گل گهر نیز فراهم است و باید دید در نهایت، چه فردی به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *