بازگشت غرورآفرین اما غریبانه تیم هندبال مس به کرمان!

مظلوم همچون تیم هندل مس کرمان؛
بازگشت غرورآفرین اما غریبانه تیم هندبال مس به کرمان!

تیم هندبال باشگاه مس کرمان غریبانه

و بدون حضور مسئولی، به کرمان بازگشت.
به گزارش صعود؛ پس از قهرمانی فصل گذشته تیم هندبال مس کرمان در لیگ برتر هندبال ایران و حضور در لیگ قهرمانان هندبال آسیا، تیم هندبال مس در این فصل نیز با تمام قدرت در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کرد.

همانند فصل گذشته، در این فصل نیز تیم هندبال مس کرمان نتایج بسیار مناسبی کسب کرد تا اینکه با حق خوری واضح فدراسیون هندبال و قهرمانی تیم شادلی، تیم مس کرمان به مقام نائب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور نائل آمد و به رقابت‌های آسیایی راه یافت.
در کمال ناباوری؛ علاوه بر عدم حضور مسئولین ورزش، مسئولین هیات هندبال استان کرمان در فرودگاه و استقبال از این تیم، هیچ یک از مسئولین باشگاه مس نیز به استقبال این تیم نیامد تا آنها غریبانه و بدون حتی یک دسته گل و خسته نباشید خشک و خالی، وارد کرمان شوند!
این درحالی است که در طول مسابقات، تیم هندبال مس کرمان چند بازیکنش را به دلیل بیماری کرونا از دست داده بود و با چندین مهره کمتر از سایر تیم‌ها، به این مقام غرورآفرین دست یافت. حتی شنیده شده که برخی از بازیکنان هندبال مس، به دلیل کمبود بازیکن، با حالت غش و ضعف به مصاف حریفان رفت که عدم استقبال مسئولین ورزشی، هیات هندبال و باشگاه مس از این تیم علاوه بر آنکه خستگی آنها را در نکرد، بلکه غم و اندوهی فراوان نیز بر روی دوششان قرار داد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *