فروپاشی امپراطوری قلعه‌نویی در سیرجان

فروپاشی امپراطوری قلعه‌نویی در سیرجان

دلخوری عتیقی از ژنرال؟
همه چیز در گرو جلسه سرنوشت ساز!

تغییرات گسترده در باشگاه گل گهر سیرجان علاوه بر چارت سازمانی این تیم، به کادرفنی نیز رسیده است.
به گزارش صعود، پس از استارت فوق‌العاده و دور از انتظار باشگاه گل گهر در رقابت‌های لیگ برتر، هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شدیم، روند گل گهر نزولی شده تا اینکه آنها اکنون با نزدیک به یک صد میلیارد تومان هزینه، در میانه‌های جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
در کسب چنین جایگاهی چندین عامل تاثیرگذار بوده‌اند. از عدم موفقیت با مهندس عتیقی گرفته تا دلخوری‌های شدید نماینده مجلس مردم سیرجان از قلعه نویی که به اختصار، به این موارد و مسائل دیگر، خواهیم پرداخت.👇

دلخوری نماینده سیرجان از جواهری!

حاج شهباز حسن‌پور نماینده مقتدر و مردمی شهرستان سیرجان که با چهار دوره حضور در مجلس، ارتباطات خوبی در سطح کشور دارد و برای مردم سیرجان کم نیز نگذاشته است، قدرت بالایی در مجموعه گل گهر و تصمیمات اساسی در این شرکت بزرگ دارد تا جایی که شنیده شده، مدیرعامل جدید شرکت و همچنین اعضای جدید هیات مدیره باشگاه نیز با نظر وی انتخاب شده اند. دلخوری حسن‌پور از جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر بابت مسائلی سبب شد تا اکنون جواهری رو به روی درب‌های خروج باشگاه گل گهر قرار بگیرد.

رابطه سرد مهندس عتیقی و قلعه نویی!

همواره شاهد رابطه سرد مابین مهندس عتیقی و امیر قلعه‌نویی بودیم. پس از بیانیه سرمربی گل گهر برای مهندس ملارحمان و ابراز خسته نباشید خدمت ایشان، وی بدون اشاره به نام مهندس عتیقی، شکاف بزرگی از رابطه سردش با مهندس عتیقی رونمایی کرد. عدم هماهنگی مابین عتیقی و قلعه‌نویی سبب شد تا اکنون قلعه‌نویی نیز تحت فشار قرار گرفته و منتظر تصمیم نهایی باشگاه گل گهر باشد.

مدیرعامل بعدی گل گهر کیست؟!

پس از انتصاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه گل گهر سیرجان، زمزمه‌های انتخاب مدیرعامل جدید، نقل محافل ورزشی کشور شده است. شنیده شده که مدیرعامل جدید باشگاه گل گهر یا از بین اعضای هیات مدیره انتخاب خواهد شد و یا فردی که سابقه مدیرعاملی در یکی از باشگاه‌های صنعتی استان کرمان را داشته، به عنوان مدیرعامل جدید گل گهر انتخاب خواهد شد.

امپراطوری قلعه‌نویی در سیرجان فروکش کرده است و باتوجه به جلسه سرنوشت ساز امروز در باشگاه گل گهر، باید شاهد تصمیمات جدیدی باشیم. گویا شرایط برای ادامه همکاری با قلعه‌نویی سخت شده است و خروجی این جلسه، سبب تغییرات گسترده در باشگاه گل گهر خواهد شد.

 

باشگاه گل گهر سیرجان - صعود کرمان

باشگاه گل گهر سیرجان – صعود کرمان

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *