باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

شرایط مدیریتی در باشگاه مس کرمان و رفسنجان

کپی پیست کرمان از رفسنجان
شرایط مدیریتی در باشگاه مس کرمان و رفسنجان؛
کاملا متفاوت!!!!!

مس کرمان با نتایج خوب و دور از انتظاری که با رضا مهاجری به دست آورده، امیدواری‌ها را در دیار کریمیان به صعود، زیاد کرده است.
به گزارش صعود، مس کرمان در پایان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با ۲۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده دوم جدول قرار گرفته است و این درحالی است که در سالیان گذشته، مس در این مقطع از فصل در رده‌های میانی جدول حضور داشت و در نیم فصل دوم، برای صعود می‌جنگید.
گرچه دکتر سعدمحمدی مدیرعامل صنایع مس ایران با کپی برداری از انتصاب فصل گذشته خود در مس رفسنجان و به روی کار آوردن مجید زیندینی، سعی در کمک به باشگاه مس کرمان دارد، اما شاید چنین نسخه‌ای در کرمان جواب ندهد و پروژه صعود با شکست مواجه شود. در مس رفسنجان، هم سرپرست هیات مدیره را قبول دارد و هم هیات مدیره سرپرست را؛ به همین خاطر هم مجید زیندینی در باشگاه مس رفسنجان از حمایت قاطع اعضای هیات مدیره و گه مچنین معاونانش برخوردار بوده و هست و بالعکس. اما این درحالی است که در کرمان، چنین چیزی مشاهده نشده است.
اختلافات شدید، قبول نداشتن یکدیگر و تفکر سوتی گرفتن از یکدیگر سبب شده تا این باشگاه به حواشی خودساخته درگیر باشد تا اتحاد برای صعود این تیم.
به هر حال چنانچه مدیران شرکت مس بر آن هستند تا در این فصل، شاهد حضور دومین تیم مسی به لیگ برتر باشند، بهتر است بپذیرند که نسخه استفاده شده در رفسنجان در صورتی در کرمان نیز جواب خواهد داد که زیرساخت لازم در سطح کلان این باشگاه نیز به وجود آورند. چون این نسخه با وضعیت فعلی حاکم در باشگاه مس به هیج وجه جواب نخواهد داد….

باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *