قربانی کردن مسی های استان برای اخذ رای فدراسیون‌نشینان

آیا فدراسیون به صعود احتمالی مس کرمان روی خوش نشان می‌دهد

معادلات برهم خورد؛
آیا فدراسیون به صعود احتمالی مس کرمان روی خوش نشان می‌دهد؟!

با صعود احتمالی مس کرمان به لیگ برتر، تعداد نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر به سه تیم افزایش پیدا خواهد کرد.
به گزارش صعود، درحالی که استان‌های فراوانی منجمله گیلان، فارس، بندر عباس، یزد، ارومیه و … فاقد نماینده‌ای در لیگ برتر فوتبال کشور هستند، استان کرمان به احتمال فراوان و به زودی صاحب سه تیم در بالاترین سطح فوتبال ایران خواهد شد.
گرچه فدراسیون فوتبال به دنبال گسترش فوتبال در استان‌های مختلف است، با این دیدگاه که یکی از تیم‌های گل گهر یا مس رفسنجان به لیگ یک سقوط می‌کند و چنانچه مس کرمان نیز به لیگ برتر صعود کند، استان کرمان همان ۲ نماینده را خواهد داشت. درحالی که چنین دیدگاهی به حقیقت تبدیل نشده و احتمالا باید شاهد حضور ۳ تیم از استان کرمان در لیگ برتر باشیم.
باتوجه به مدعی شدن مس کرمان و ایجاد مانع از سوی فدراسیون‌نشینان مبنی بر عدم صعود تیم مس کرمان به لیگ برتر، این انتظار از مدیران و اعضای هیأت مدیره باشگاه می‌رود که به صورت ویژه، مسائل مختلف باشگاه را پیش ببرند و گرچه در فدراسیون فوتبال فاقد کرسی هستند، اما باتوجه به عزم راسخ خود مبنی بر صعود، این طلسم را بشکنند.
نتایج خوب مس کرمان تابدین جای کار سبب شده تا امیدها به صعود این تیم فراوان باشد. درحالی که مس رفسنجان و گل گهر سیرجان ماندگاری‌شان در لیگ برتر را مسجل کرده‌اند و برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگند، مس کرمان نیز در لیگ یک در زمره مدعیان قرار دارد و به احتمال فراوان باید آن را لیگ برتری دانست. اما سئوالی که از هم اکنون ذهن اهالی فوتبال را به خود درگیر کرده آن است که آیا فدراسیون فوتبال به حضور ۳ تیم از استان کرمان در لیگ برتر روی خوش نشان خواهد داد یا خیر!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *