باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

شرایط عجیب میزبانی در لیگ یک

رعایت پروتکل‌ها فقط برای مس و لاغیر!
در کرمان؛ هر ۵ متر یک مامور نیروی انتظامی!!!!!
شرایط عجیب میزبانی تیم‌های مختلف لیگ یکی سبب شده تا برخی از تیم‌ها در ورزشگاه‌های شهر خود میزبان نباشند.
به گزارش صعود، باشگاه رایکا بابل به دلیل مهیا نبودن شرایط ورزشگاه خانگی خود، به دستور سازمان لیگ، بازی‌هایش را به شهر ساری منتقل کرد اما با این وجود، شاهد حضور لیدرها و افراد مختلفی در حاشیه دیدار امروز رایکا و مس کرمان بودیم.
درحالی که سازمان لیگ تمامی باشگاه‌ها را مجاب به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرده است، اما در محل برگزاری میزبانی تیم رایکا، چیز دیگری شاهد بودیم. حضور تعداد زیادی لیدر و هوادار در جایگاه vip و حتی سکوهای ورزشگاه، سبب ایجاد حواشی عجیبی شد. این درحالی است که ناظران بازی‌ها وقتی که به کرمان می‌آیند، حتی از حضور خبرنگاران نیز جلوگیری می‌کنند چه برسد به حضور هواداران، اما در شهرهای دیگر، گویا ماجرا چیز متفاوتی است.
از دیگر نکات حاشیه‌ای دیدار امروز رایکا و مس، می‌توان به حضور تعداد کمی از مامورین نیروی انتظامی اشاره داشت. گرچه در بازی‌های خانگی مس در هر ۵ متر یک مامور نیروی انتظامی ایستاده است، در بازی امروز مس، یک سرباز فقط مشاهده شد!
این تفاوت‌ها و سخت‌گیری‌های ناعادلانه سازمان لیگ سبب شده تا تیم مس، از حداقل پوئن ها نیز برخوردار نباشد. انتظار اهالی فوتبال در کرمان از سازمان لیگ، رعایت مساوات بین تمامی تیم‌ها می‌باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *