قربانی کردن مسی های استان برای اخذ رای فدراسیون‌نشینان

قربانی کردن مسی های استان برای اخذ رای فدراسیون‌نشینان

لزوم ورود جدی نمایندگان مجلس به مسائل داوری در فوتبال؛
قربانی کردن مسی های استان برای اخذ رای فدراسیون‌نشینان؟!

مسائل داوری در فوتبال ایران علاوه بر لیگ برتر، در لیگ یک نیز بسیار شبهه برانگیز است.
به گزارش صعود، به دلیل نزدیک بودن انتخابات فدراسیون فوتبال، فعل و انفعالاتی در روند انتخاب چینش داوران در مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور رخ داده که سبب ایجاد شائبه‌هایی نیز شده است.

از گوشه و کنار خبر می‌رسد که فدراسیون‌نشینان برای آنکه بتوانند در انتخابات پیش‌رو فدراسیون فوتبال آرا لازمه را اخذ کنند، از داوران کم تجربه و بی‌نام و نشان استفاده می‌کنند تا بتوانند نظر مثبت هیات‌های ورزشی شهرستان های مختلف را جلب کنند و در انتخابات فدراسیون، پیروز شوند.
این اقدام نابخردانه مسئولین فدراسیون فوتبال سبب شده تا تیم‌های کرمانی بیشترین آسیب را ببینند. تاکنون ۷ پنالتی مسلم برای مس کرمان گرفته نشده و اشتباهات داوری برای مس رفسنجان در لیگ برتر نیز به وفور بوده است. نکته عجیب‌تر آنکه در بازی فردا (شنبه) تیم مس کرمان مقابل رایکا، بازهم فدراسیون فوتبال با انتخاب داوری بی‌تجربه، سعی در متقاعد کردن هیات های فوتبال استان مازندران است تا بتواند تعداد آراء خود را بالا ببرد.

انتظار اهالی ورزشی استان کرمان از نمایندگان پرنفوذ و قدرتمند مجلس این است که هرچه زودتر، موضوع انتخابات فدراسیون فوتبال را جدی بگیرند و به آن ورود کنند زیرا پایمال شدن حق تیم‌های کرمانی در مسابقات فوتبال، به دیروز و امروز برنمی‌گردد و فراموش نمی‌کنیم که مس کرمان فصل گذشته، به دلیل یک گل کمتر، به لیگ برتر صعود نکرد.
گفتنی است؛ استان کرمان برای انتخابات پیش‌رو فدراسیون فوتبال، حق ۷ رای دارد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *