رابطه نامعقول هیات‌های ورزشی استان با خبرنگاران - صعود کرمان

رابطه نامعقول هیات‌های ورزشی استان با خبرنگاران

ترس از فاکتورهای چند میلیونی؟!

مجمع سالیانه هیات روستایی بدون حضور خبرنگاران!!

چند صباحی است که شاهد تعامل مناسب مابین هیات‌های ورزشی استان کرمان و خبرنگاران حاضر در استان نمی‌باشیم.
به گزارش صعود، درحالی‌که همواره شاهد تعامل میان هیات‌های ورزشی استان کرمان و خبرنگاران فعال این استان بودیم، مدتی است که این رابطه صمیمی و تنگاتنگ به رابطه‌ای بسیار سرد و بی‌روح تبدیل شده است.
صبح امروز مجمع سالانه هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی با حضور رئیس این فدراسیون در استان کرمان و با حضور کلیه مسئولین مربوطه برگزار شد و در کمال تعجب، هیچ یک از خبرنگاران کرمانی به این مجمع دعوت نشده بودند که واقعا تاسف بار است.
درحالی‌که همواره هیات‌های ورزشی استان نیاز به پوشش رسانه‌ای اخبار خود دارند، اما این حرکت بسیار نامعقول مسئولین این هیات سبب شد تا اصحاب رسانه موثر! استان نیز چندان مایل به تعامل با این هیات را نداشته باشند. گرچه برخی از خبرنگاران با فاکتورسازی‌های چند میلیونی سبب به سخره گرفتن جایگاه والای خبرنگاری شده‌اند، اما من حیث المجموع، ترس مسئولین هیات‌های ورزشی استان از دریافت فاکتورهای چند میلیونی سبب شده تا آنها نیز به خبرنگاران استان چندان بها ندهند.
در هر صورت، این انتظار از مسئولین هیات‌های ورزشی استان می‌رود که به رسانه‌های استانی احترام گذاشته و جایگاه رفیعشان را قدر بداند زیرا این رسانه‌ها هستند که با پوشش اخبار این هیات‌ها، سبب شناخته شدن آن ورزش و مسئولین ذی‌ربط در جامعه می‌شوند.
لازم به ذکر است حرکت غیر حرفه ای برخی از همکاران رسانه ای موجب شده که برخی از هیات های ورزشی، با حذف خبرنگاران از جلسات خود، اخبار هیات های خود را شخصا در چند گروه واتس آپی انتشار دهند….

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *