مس کرمان؛ هر روز بهتر از دیروز

مس کرمان، هر روز بهتر از دیروز

⬅️ آینده‌نگری مهاجری با همراهی مدیران ارشد مس…

مس کرمان دیدار ۶ امتیازی مقابل ملوان را با برتری به پایان رساند.
به گزارش صعود، از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم مس کرمان و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، مس با تک گل سلمان بحرانی، موفق شد حریفش را شکست دهد. این بازی برای مس نکات ویژه‌ای داشت که در ذیل به آن اشاره خواهیم داشت؛

⬅️ تنبیه بازیکنان ضعیف مقابل بادران در بازی با ملوان!!!

رضا مهاجری برای اینکه به تیمش شوک وارد کند، برخی از بازیکنانی که در بازی مقابل بادران ضعیف کار کرده بودند را در این بازی، به نیمکت نشاند. این حرکت حرفه‌ای مهاجری سبب شد تا بازیکنان تنبیه شده به خود بیایند و بازیکنان جانشین نیز، با انگیزه بیشتری برای موفقیت مس بجنگند.

⬅️ ضعف داوری باوجود برتری مس

همانند بازی گذشته مقابل بادران، در این بازی نیز یک پنالتی برای مس کرمان سوخت. درحالی که پیش از شروع بازی، همگان بر داوری این دیدار حساس اظهارات مختلفی بیان کرده بودند، باز هم یک پنالتی برای مس سوخت تا همچنان داورها با مسی‌ها، روی خوش نشان ندهند.

⬅️ مس؛ سلطان بازی‌های داخل خانه

برخلاف فصل گذشته، مس کرمان در این فصل بسیار هوشمند عمل کرده است. مس نهایت استفاده از بازی‌های خانگی را تاکنون صورت داده است و با ۶ پیروزی و کسب ۱۸ امتیاز، نقشی اساسی در موفقیت کنونی آنها ایفا کرده است. مس گرچه فصل قبل به دلیل یک تفاضل گل کمتر لیگ برتری نشد، اما در این فصل نشان داده که باکسب حداکثر نتایج خانگی، قصد دارد خاطره تلخ فصل گذشته را به فراموشی بسپارد.

⬅️ آینده‌نگری مهاجری در باشگاه مس

رضا مهاجری علاوه بر نتیجه گرفتن با مس کرمان، برای آینده این باشگاه نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد. استفاده از بازیکنان سهمیه امید و جوانان به تمرینات این تیم ختم نمی‌شود و مهاجری با بازی دادن به این بازیکنان جوان، قصد پشتوانه سازی برای باشگاه مس را دارد. مهاجری در بازی امروز مقابل ملوان از عباس زراعت کار جوان شایسته کرمانی استفاده کرد تا نشان دهد علاوه بر کسب نتیجه مناسب، به دنبال آینده‌نگری نیز می‌باشد.

⬅️ احیای صفیا با تفکرات مهاجری

محمدعلی صفیا ستاره فصل گذشته باشگاه نفت مسجدسلیمان که در این فصل به مس کرمان پیوسته است، در بازی هفته گذشته مس مقابل بادران که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود، عملکرد مناسبی نداشت اما با تفکرات رضا مهاجری و کار کردن وی از لحاظ روحی و روانی با صفیا، سبب شد تا وی در بازی امروز مقابل ملوان بدرخشد. صفیا در به ثمر رسیدن تنها گل این بازی نقش بسزایی داشت و نشان داد که می‌تواند به عنوان اسلحه پنهان این فصل مس، مطرح باشد.

⬅️ تقویت تیم با حمایت مدیران ارشد

مس کرمان نیاز به تقویت دارد. مس در بازی با ملوان که چندین بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت، از بازیکنان مختلف در پست‌های غیرتخصصی استفاده کرد. موضوعی که در دراز مدت می‌تواند به مس آسیب بزند و مانع از رشد این تیم در جدول رده‌بندی شود. با حمایت دکتر سعدمحمدی و اعضای هیأت مدیره باشگاه، مس هرچه زودتر باید باب مذاکره را با چند بازیکن باکیفیت باز کند تا در طول نیم فصل دوم رقابت‌ها، از سایر رقبا عقب نماند.

⬅️ احیای بهرام رشید فرخی! *

بازیکن دیگری که در بازی روز گذشته مس جز ستاره های بازی بود، بهرام رشید فرخی، بازیکن بومی بود که در چند پست در این بازی برای مس انجام وظیفه کرد. رشید فرخی در پست پشت مهاجم جز بهترین ها بود که در مقاطعی نیز به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته شد که در این پست نیز فوق العاده عمل کرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *