علت اصلی موفقیت مس در بازی‌های خارج از خانه چیست - صعود کرمان

علت اصلی موفقیت مس در بازی‌های خارج از خانه چیست

در انتظار برتری مس مقابل شهرخودرو؛
علت اصلی موفقیت مس در بازی‌های خارج از خانه چیست؟!

مس رفسنجان علاوه بر کسب نتیجه، در ارائه فوتبال زیبا نیز در بازی‌های خارج از خانه نسبت به بازی‌های خانگی، بهتر عمل کرده است.
به گزارش صعود، اولین فصل حضور مس رفسنجان در لیگ برتر، کمی پر فراز و نشیب بوده است اما نتایج مطلوب کسب شده توسط محمد ربیعی و بلوغ تیم مس پس از سپری کردن هفته‌های ابتدایی لیگ، این امید را در میان هواداران مس به وجود آورده که آنها نیز می‌توانند در لیگ برتر عرض اندام کنند.
مس رفسنجان پس از سپری کردن هفته‌های پرتلاطم ابتدایی لیگ، اکنون به ثبات خوبی رسیده است. ثباتی که سبب شده تا از آنها به عنوان تیمی ناشناخته یاد شود و حریفانش، برای برتری مقابل آنها به دردسر بیفتند. مس اصالت فوتبالش را آرام آرام در لیگ برتر به رخ حریفان کشید. فوتبالی بر پایه بازی روی زمین، دوندگی بالا و حفظ توپ حداکثری.
شاگردان ربیعی گرچه در چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای مس نتوانسته‌اند آنطور که باید و شاید امتیازات لازم را کسب کنند، اما در بازی‌های خارج از خانه و بر روی چمن طبیعی!!، فوق‌العاده فوتبال بازی کرده و نتیجه گرفته‌اند. وجود بازیکنان تکنیکی و خلاق در ترکیب تیم مس سبب شده تا آنها بر روی چمن طبیعی بهتر فوتبال بازی کنند و نتوانند در چمن مصنوعی زمین میزبانی خود، عملکرد مطلوبی داشته باشند.
مدیران باشگاه مس رفسنجان می‌بایست هرچه زودتر ورزشگاه فوق مدرن و جدیدشان را آماده بهره‌برداری کنند زیرا با رونمایی از این ورزشگاه و دارا بودن چمن طبیعی، قطعا شرایط مس در لیگ برتر بهتر خواهد شد. مس در هفته پیش رو در ورزشگاه امام رضا مشهد به مصاف شهرخودرو خواهد رفت. گرچه فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان نتایج را پیش از آغاز بازی حدس زد، اما وجود چمن مناسب ورزشگاه امام رضا مشهد این نوید را می‌دهد که تیم مس، می‌تواند با سه امتیاز از این بازی خارج شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *