باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

نادیده گرفتن پنالتی مسلم بر روی میری

🔰 آنالیز مس ؛ 👇
از نبود مهاجری و چند بازیکن تاثیر گذار تا عدم وجود یک فرمانده

مس کرمان حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور را با شکست پشت سر گذاشت.
به گزارش صعود؛ مس کرمان که تا پیش از آغاز هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ یک به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هوادار تهران در جایگاه دوم قرار داشت، اکنون با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین، در همان جایگاه دوم قرار دارد. شکست مس مقابل بادران باید برای کادرفنی و بازیکنان این تیم درس بزرگی باشد. البته که آنها شایسته شکست در این بازی برابر نبودند، اما باید در هفته‌های آینده این باخت را جبران کنند.

⬅️ در ادامه؛ تحلیل کوتاهی از بازی امروز مس خواهیم داشت.

🔰 پنالتی مس مقابل بادران سوخت

درحالی‌که مس کرمان مقابل بادران بانتیجه ۲-۱ عقب بود، پیمان میری مترصد رسیدن توپ به وی بود تا بتواند درون محوطه جریمه خطرناک ظاهر شود که مدافع بادران بر روی وی خطا صورت می‌دهد اما در کمال تعجب، داور مسابقه به دلیل تمارض، به میری کارت زرد نشان داد. نکته جالب ماجرا آنجاست که حتی گزارشگر بازی نیز به این موضوع اشاره داشت و با بیان این موضوع افزود: تصمیم داور بحث برانگیز بوده و کارشناسان داوری باید در این خصوص نظر دهند. خطای محرز پنالتی مدافع بادران شاید این روزها به چشم کسی نیاید، ولی در آینده قطعا گریبانگیر تیم مس خواهد شد. همانند فصل گذشته که این تیم به دلیل یک گل زده کمتر، نتوانست لیگ برتری شود.

⬅️ نبود رضا مهاجری و دستیار اولش

رضا مهاجری به دلیل بیماری و رکوعی دستیار اول وی به دلیل اخراج در بازی قبلی، غائبان کادرفنی مس مقابل بادران بودند. درحالی‌که تمامی بازیکنان جذب شده این فصل مس توسط شخص رضا مهاجری به این تیم آمده‌اند، نبود وی در بازی‌ها از لحاظ روحی و روانی، تیم را تحت تاثیر قرار داده است. همچنین نبود رکوعی دستیار اول و مجری برنامه‌های تاکتیکی مهاجری در بازی‌های رسمی را نیز می‌توان از دیگر عوامل کم شدن انگیزه در بین بازیکنان مس قلمداد کرد. مس همچنین در این بازی چند بازیکن تاثیرگذار خود را نیز به دلائل مختلف در اختیار نداشت که در کسب چنین نتیجه‌ای، بی‌تاثیر نبود.

⬅️ عدم وجود یک فرمانده در تیم مس

مسِ این فصل گویا بزرگ ندارد. درحالی‌که در سالیان گذشته بازیکنانی همچون فرزاد حسینخانی و … بودند و برای این تیم بزرگی می‌کردند و در مواقع حساس با ورود به موقع خود، حاشیه‌ها را کنترل و سبب انگیزه بازیکنان می‌شدند، در این فصل فاقد چنین بازیکنی است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *