باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

غفلت از مسئولین، رغبت از بازیکنان

تمرکز بیش از حد مسی‌ها بر مصاحبه، به جای بازی!

صبح شب بازی حساس مقابل بادران تهران، تعدادی از بازیکنان مس کرمان اقدام به مصاحبه با یکی از رسانه‌ها کردند.
به گزارش صعود، درحالی‌که معمولا در تیم‌های حرفه‌ای ۴۸ ساعت قبل از انجام بازی رسمی، با برپایی اردو، به فکر تمرکز هستند تا با دست پر زمین مسابقه را ترک کنند، بازیکنان مس کرمان، شب بازی حساس مقابل بادران، اقدام به انجام مصاحبه با یکی از رسانه‌ها کردند که این موضوع سبب ایجاد حاشیه‌هایی شد.
گرچه باخت مس کرمان مقابل بادران را نمی‌توان به این اتفاق ربط داد، اما مگر چه اتفاق خاصی رخ داده تا قبل از بازی با بادران تعدادی از بازیکنان واجب بوده اقدام به مصاحبه کنند؟! صعود مس هنوز قطعی نشده است و نکته جالب‌تر آنکه هنوز به نیم فصل لیگ یک نرسیده‌ایم؛ چرا بازیکنان مس خود را از پیش برنده می‌بینند که این خود بزرگ بینی، سبب شود تا آنها انگیزه لازم برای کسب پیروزی نداشته باشند!
مس در بازی مقابل بادران، به غیر از تک گلی که بر روی اشتباه مسلم گلر حریف به ثمر رسید، هیچ موقعیت دیگری نداشت. آیا بهتر نبود که مسوولین محترم به جای تفکر درخصوص اینکه چه بازیکنی با رسانه نامبرده مصاحبه کند، کمی نسبت به بازی مهم مقابل بادران تمرکز می‌کردند!
از این گذشته، در هفته گذشته نیز شاهد بودیم تعداد زیادی از بازیکنان مس بعد از برد در مقابل آرمان گهر، به صورت جداگانه مصاحبه هایی داشته اند. حتی میری، مهاجم این تیم در همین هفته با سه رسانه متفاوت اقدام به مصاحبه کرده است.
به نظر می آید بهتر است هیات مدیره و مدیریت باشگاه هر چه سریعتر قوانینی را برای رفع این معضل بزرگ وضع نمایند تا بازیکنان این تیم به جای تمرکز بر روی مصاحبه و دوربین ها، بر فوتبال و مستطیل سبز تمرکز نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *