عدم وجود کمیته انضباطی در باشگاه مسِ بزرگ کرمان

عدم وجود کمیته انضباطی در باشگاه مسِ بزرگ کرمان

معضلی بزرگ؛ 👇

عدم وجود کمیته انضباطی در باشگاه مسِ بزرگ کرمان!

 

در باشگاه مسِ کرمان کمیته انضباطی وجود ندارد و خود این موضوع، سبب ایجاد حاشیه‌هایی شده است.
به گزارش صعود، در حالی‌ که تمامی باشگاه‌های حرفه‌ای از داشتن چند فرد متخصص در کمیته انضباطی باشگاه خود استفاده می‌کنند، به عنوان مثال؛ دادستان رفسنجان رئیس کمیته انضباطی باشگاه مس رفسنجان است. اما باشگاه مس کرمان فاقد چنین موضوعی است.
موضوع مهمی که برای کم شدن حواشی اطراف باشگاه و همچنین کنترل کردن افراد متفرقه علیه باشگاه، لزوم آن در باشگاه مس بسیار ضروری است.
نکته عجیب‌تری که شاید دل هواداران عاشق مس را به درد می‌آورد، این است که حقوق بگیران این باشگاه نیز با زبان تند و تیز خود، علیه این تیم چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی حاشیه درست می‌کنند. اگر باشگاه مس هم اکنون نیز اعضای کمیته انضباطی این باشگاه را تعیین کند، دیر است.
سئوالی که اکنون مطرح می‌شود آن است که اگر سرپرست تیم فوتبال و دیگر تیم های زیر مجموعه باشگاه درخصوص اتفاقات سو داخل تیم ها بخواهد گزارشی دهد، چه کسی باید در این خصوص اظهار نظر کند. اصلا آیا تاکنون سرپرستان تیم های مختلف درخصوص مسائل انضباطی، گزارشی به باشگاه ارسال کرده است؟!
باشگاه مس برای دور کردن و همچنین کنترل حواشی، باید هرچه زودتر کمیته انضباطی این باشگاه را با دقت فراوان انتخاب کند تا علاوه بر کنترل حواشی خارج از تیم، مسائل داخلی باشگاه نیز توسط این کمیته حل و فصل شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *