باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

بین خوشون و نصف مردم کرمون

اخبار محرمانه تیم مس کرمان؛

بین خوشون و نصف مردم کرمون؟!!

سالهاست اگر در باشگاه مس آب خورده شده یک ساعت بعد، حتی گاهی اوقات به صورت آنلاین تمام شهر باخبر شده اند. همیشه از قبل قابل پیش بینی بوده که چه افرادی در چه پست هایی قرار می گیرند و قرار است چه افرادی دور زده شده و به قولی کنار گذاشته شوند. این بدعت بد آنقدر در این باشگاه ریشه دوانده و نهادینه شده که عملا در کل تیم های زیر مجموعه نیز رسوخ کرده و متاسفانه به یک عادت برای خیلی ها تبدیل شده است. یعنی افرادی به این نتیجه رسیده اند که اگر می‌خواهند باشند و بمانند بهتر است اخبار آن قسمتی که هستند را به یک عده گزارش کنند. آن عده نیز بعد از گرفتن اخبار، بلافاصله اخبار گرفته شده را به دیگری داده و عملا اینطور وانمود می کنند که از جای جای این باشگاه باخبرند.
در همین راستا این بدعت ناصواب به تیم فوتبال این باشگاه نیز رسوخ کرده و تاکتیک ها و حتی ریز اتفاقات درون این تیم در لحظه به نصف مردم کرمان و همچنین تمام تیم های رقیب مخابره می شود.
یعنی تیم مس وارد زمین می شود که از یک تاکتیک خاص که یک هفته روی آن کار کرده در مقابل حریف بهره ببرد، اما در زمین متوجه می شود که تیم حریف با به قولی بدل همان تاکتیک صف آرایی کرده است.
از همه این موارد هم بگذریم متاسفانه باخبر شده ایم عده ای در تیم فوتبال حضور دارند که در صدد انشقاق بین مجموعه بوده و با ترفندهای خاص سعی دارند این کادر فنی و بازیکنان را درگیر حواشی کرده تا تمرکز آنها را بر هم بزنند.
با همه این توضیحات به این نتیجه رسیده ایم که عده ای نمی خواهند تیم مس لیگ برتری شوند؛ البته این عده چند گروه هستند؛ گروهی که نمی خواهند صعود احتمالی در این مقطع و به نام افراد فعلی شکل بگیرد و گروهی هم بر این باور هستند که صعود مس به لیگ برتر به ضرر آنها بوده و معتقدند منفعت آنها در لیگ یک تامین می شود و اگر تیم صعود کند دیگر سودی عاید آنها نخواهد شد…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *