باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

خداحافظی رمضانی با صندلی مدیریت باشگاه مس

تایید خبر صعود کرمان

خداحافظی رمضانی با صندلی مدیریت باشگاه مس!

تا یه عده باشند، من نیستم….!!

 

جنگ و درگیری در باشگاه مس به نهایت خود رسیده و این اختلاف نظرها و ناهماهنگی ها در نهایت به تیم فوتبال این باشگاه ضربه زد و این تیم با روحیه و شاداب را تبدیل کرد به تیمی بی روحیه و سردرگم در مستطیل سبز.
چند روزی هست که انتشار اخباری از جمله استعفا سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس، اختلاف نظر شدید سرپرست این باشگاه با هیات مدیره، عکس العمل شدید عده ای در مقابل انتصابات اخیر رمضانی، عدم هماهنگی عده ای در باشگاه با سرپرست و دیگر حواشی، به شدت بر روی سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه تاثیر منفی گذاشته بود. تا جایی که رضا مهاجری، سرمربی این تیم در جایی گفته بود اگر این حواشی و اتفاقات پایان نیابد قطعا به زودی کرمان را ترک کرده و به یکی از پیشنهادات لیگ برتری خود پاسخ مثبت خواهد داد.
البته این فقط بخشی از حواشی اخیر اطراف باشگاه مس بود؛ گویا سرپرست فعلی باشگاه مس روز شنبه نامه کنار گذاشتن بازنشسته های حاضر در باشگاه و همچنین برکناری یکی از معاونین خود را نیز امضا نموده که با مخالفت هیات مدیره مواجه شده است.
در همین راستا و از یک منبع آگاه باخبر ‌شدیم رمضانی در پایان بازی در رختکن تیم مس حاضر شده و به نوعی با بازیکنان این تیم نیز خداحافظی کرده است. همچنین باخبر شدیم وی اعلام کرده تا زمانیکه اختیار کامل را در این باشگاه نداشته باشد و هیات مدیره در کار وی اینچنین دخالت بکنند بر سر کار خود حاضر نخواهد شد.
حال باید دید دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس که خود نیز مشخص نیست در سمت خود باقی خواهد ماند یا خیر، در قبال این اتفاقات در باشگاه مس چه عکس العملی خواهد داشت؛ طرف هیات مدیره باشگاه را خواهد گرفت یا همچنان با قدرت از سرپرست باشگاه حمایت خواهد کرد.
اما آنچه مسلم است ماندن رمضانی با این هیات مدیره و همچنین کنار رفتن اینچنینی وی از این باشگاه با توجه به تسلط کامل وی بر حواشی و اتفاقات رخ داده در این باشگاه در این روزها و سال‌های اخیر، قطعا حواشی بسیار خطرناکی را بایستی شاهد باشیم….

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *