استعفا رمضانی از سرپرستی باشگاه مس

استعفا رمضانی از سرپرستی باشگاه مس

خبری که هنوز نه تایید شده و نه تکذیب؛

شنیده شد اختلافات در باشگاه مس کرمان بعد از انتصابات اخیر رمضانی در این باشگاه در چند روز اخیر و خیلی موارد دیگر، مابین سرپرست جوان و هیات مدیره این باشگاه، به بالاترین حد خود رسیده و در جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شده، رمضانی صراحتا از استعفا خود بعد از بازی حساس تیم مس مقابل استقلال ملاثانی صحبت کرده و در جایی دیگر نیز اعلام نموده که به دلیل دخالت خاص هیات مدیره در کار وی دیگر قادر به ادامه فعالیت نخواهد بود.
حال باید به انتظار نشست و دید آیا رمضانی بعد از دیدار مس با استقلال ملاثانی در رابطه با حضور یا عدم حضور خود در این باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت؛ ماندن و کنار آمدن با هیات مدیره یا استعفا از مدیریت باشگاه و بازگشت به دنیای رسانه با کلی سوژه و…!
لازم به ذکر است تیم فوتبال مس کرمان در حال حاضر در بهترین وضعیت خود در سال‌های اخیر قرار داشته و عملا دیگر تیم های باشگاه نیز از وضعیت مطلوبی برخوردارند.
در همین راستا از گوشه و کنار نیز باخبر شدیم در صورت استعفا رمضانی از مدیریت باشگاه، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه نیز از سمت خود کناره گیری کرده و هدایت یکی از تیم های لیگ را عهده دار خواهد شد. از گوشه و کنار باخبر شده ایم که دو سه تیم لیگ برتری سخت به دنبال جذب سرمربی موفق تیم فوتبال مس کرمان هستند….

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *