باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

دو خبر جالب از باشگاه مس کرمان؛ بر اساس شنیده ها!

خداحافظی بازنشسته ها!
لغو حکم مشاوران قبلی!

شنیده شد علی رمضانی سرپرست باشگاه مس کرمان، بر اساس دستورالعمل سازمان بازرسی و دستور شرکت ملی صنایع مس ایران، تمام احکام کارکنان بازنشسته این باشگاه و همچنین افرادی که از زمان مدیریت محمود محمودی نیا به عنوان مشاور حکم دریافت کرده بودند را لغو کرده است.
بعد از انتصاب سامره و پورمحمدی به عنوان مشاوران و انتصاب رسول نامجو به عنوان معاون فنی باشگاه، اگر این دو خبر صحت داشته باشد عملا می توان گفت که رمضانی یک جنگ و انقلاب تمام عیار را در باشگاه مس آغاز کرده است.
لازم به ذکر است باشگاه مس کرمان با بیش از ۴۰ نفر کارمند و چندین نفر بازنشسته در کل باشگاه‌های کشور زبانزد می باشد. باشگاهی که تعداد کارکنانش دقیقا دو برابر باشگاه گل گهر و مس رفسنجان؛ دو باشگاه حرفه ای استان می باشد.
در هر حال اگر کنارگذاشتن بازنشسته ها صحت داشته باشد عملا می بایست منتظر عکس العمل تعدادی از چهره های سیاسی و حتی واکنش عده ای در فضاهای مجازی نیز باشیم.
البته بایستی این نکته را نیز یادآور شویم که کنار رفتن بازنشسته ها و جا باز شدن برای حضور جوانان با انگیزه جز دستورات ویژه و خاص مقام معظم رهبری بوده و عملا توجه به این مقوله مورد تایید همه می باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *