لابی گری شبانه برای رسیدن به مدیرعاملی باشگاه مس

رخ دادن اتفاقی نادر در ورزش استان

در پی دخالت آشکار فدراسیون وزنه برداری!!

رخ دادن اتفاقی نادر در ورزش استان!!

اداره کل ورزش در گوشه رینگ!!

پس از کلی جار و جنجال، حواشی و جلسه شبانه در کافه های مختلف کرمان، هفته گذشته سرپرست هیات وزنه برداری استان کرمان معرفی شد. سرپرستی که با انتشار خبر سرپرستی اش، عملا همه را متعجب کرد؛ چون شاید کمتر کسی حتی فکرش را هم می کرد که فردی معرفی گردد که عملا سابقه مشهودی در این ورزش ندارد.
هنوز امضا حکم سرپرستی ایشان خشک هم نشده بود که اداره کل ورزش و جوانان استان، اطلاعیه ثبت نام افراد برای حضور در مجمع انتخابی این هیات برای انتخاب رییس برای چهار سال پیش رو را در یکی از نشریات استانی منتشر کرد.
اما هنوز چند ساعتی از انتشار این نشریه نگذشته بود که خبرهایی به گوش رسید مبنی بر اینکه اداره کل ورزش اعلام کرده ثبت نام از متقاضیان صورت نخواهد گرفت و افراد به اداره کل برای ثبت نام مراجعه نکنند.
نکته جالبی که در این ماجرا به وضوح دیده شد اینکه عملا اداره کل ورزش در مقابل فدراسیون وزنه برداری دست ها را کاملا بالا برده و حرفی برای گفتن ندارد؛ همانطور که در انتصاب سرپرست این هیات نیز اداره کل نقش خاصی نداشته! و فقط خبر این انتصاب ایشان را رسانه ای کرد.
البته نباید از دست هایی نیز غافل شد که نمی خواهند این هیات رنگ آرامش را به خود ببیند و آنقدر نامه نگاری و فشار بر روی فدراسیون و شخص علی مرادی (رئیس فدراسیون) آوردند تا در نهایت وی تسلیم شده و طی تماسی با اداره کلی ها، آنها را مجبور کند تا ثبت نام را متوقف نمایند.
به جرات می توان گفت این اتفاق از نادرترین اتفاقات رخ داده در ورزش استان در سال‌های اخیر است که نشان دهنده آن است که اداره کل در مقابل لابی برخی ها عملا دست ها را بالا برده است.
البته شاید این نکته بهانه ای شود تا میثم پاریزی، مدیرکل جوان و مقتدر ورزش استان که نشان داده سخت به دنبال آن است تا دخالت آشکار فدراسیون نشین ها در هیات های استانی را به حداقل برساند، محکم جلوی لابی گری برخی ها و فدراسیونی ها بایستد.
پاریزی در ماجرای جنجالی هیات تنیس و هیات کشتی نیز عملا ثابت کرد به راحتی دخالت آشکار فدراسیونی ها را تحمل نخواهد کرد.
اما واقعا سوال اینجاست؛ چرا برخی ها خودشان را به زمین و آسمان زدند تا مانع برگزاری مجمع شوند؟
یعنی ادامه سرپرستی به نفع برخی هاست؟
چه قرار است عاید این افراد شود که به دنبال ادامه بی ثباتی در وزنه برداری استان هستند؟!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *