خیز کرمانی ها برای گرفتن کرسی در فدراسیون فوتبال

خیز کرمانی ها برای گرفتن کرسی در فدراسیون فوتبال

به محوریت دکتر سلاجقه صورت گرفت؛

خیز کرمانی ها برای گرفتن کرسی در فدراسیون فوتبال!!!!

چندی پیش در صحبتی که با علی علیزاده، معاونت فنی باشگاه مس رفسنجان داشتیم ، ایشان به نکته حائز اهمیتی اشاره کردند و آن ضربه خوردن باشگاهای کرمانی از نداشتن نماینده ای از فوتبال کرمان در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بود. بطوریکه وی ابراز امیدواری نمود در آینده ای نزدیک شاهد این حضور پررنگ باشیم.
اما این حضور به نظر میرسد پررنگ تر از همیشه و هر سال انتخابات فدراسیون باشد، چرا که تعداد زیادی از اهالی فوتبال که همواره برای ریاست هیات فوتبال در تکاپو بودند ، اینبار انتخابات هیات رییسه فدراسیون رو نشانه گرفته اند . اشخاصی همچون علی علیزاده که برنامه ای برای هیات فوتبال ندارد اما برای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان کارشناس کاندیدا شده است…
محمدجواهری، مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان هم به همین طریق در انتخابات هیات رییسه فدراسیون به عنوان نماینده باشگاهها کاندیدا شده است.
علیرضا ابراهیمی، رئیس هیات رزمی استان و رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال نیز جز کرمانی هایی است که برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون، ثبت نام کرده است.
با برگزاری انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال امیدواریم با اجرای سیاست اتحاد در بین عزیزان،
بالاخره کرمان صاحب یک یا دو کرسی در این انتخابات باشد.
بدون شک همانطور که چندی قبل مدیران باشگاههای کرمان ، رفسنجان و سیرجان در نشستی مشترک با دکتر سعدمحمدی و مهندس ملارحمان از دو شرکت مس و گل گهر با سیاست همکاری و اتحاد گرد هم جمع شدند، اینبار نیز با همین سیاست اتحادگرایانه و نه تفرقه انگیز، بهترین اتفاق ممکن با محوریت دکتر سلاجقه سرپرست هیات فوتبال استان تحقق یابد و با درایت ایشان انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به سمت و سویی پیش برود که فوتبال کرمان بهترین نتیجه را بگیرد…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *