قابل توجه افرادی که جامعه ورزش را می ترسانند؛

قابل توجه افرادی که جامعه ورزش را می ترسانند

قابل توجه افرادی که جامعه ورزش را می ترسانند

شما به هیچ نهاد و مجموعه ای وصل نیستید؛ شفاف سازی می کنیم

ورزش یعنی جوانمردی و پهلوانی. در ورزش، تهدید کردن و توهین کردن جایگاهی نداشته و ندارد. هرچند که می‌بینیم در برخی از رشته‌ها و برخی از هیئت ها روح جوانمردی و مردانگی وجود ندارد. اگر فردی می خواهد به ورزش ورود کند باید ورزش، خصلت های ورزش و خاک خورده های ورزشی را درک کند؛ آنها را بشناسد و خود را با آنها وفق دهند.
در سال‌های اخیر، عده‌ای در راس برخی هیئت‌ها قرار گرفته‌اند؛ به ورزش ورود کرده اند، در بدنه ورزش رسوخ کرده‌اند که عملکرد مدیریتی آنها صفر بوده و برای اینکه ضعف های مدیریتی خودشان را یه جورایی پنهان کنند، سعی کرده اند دست به حرکت ها و شیوه‌های بزنند تا کسی کاری با آنان نداشته باشد!! یعنی کسی جرات نکند به آنان حتی نگاه کند؛ حتی افرادی که عملکرد آنها صفر بوده و هست.
این عده به محض ورود، طوری جو را به نفع خود تغییر داده‌اند و جوسازی کرده اند که ما نیروی فلان مجموعه هستیم، فلان مجموعه از ما حمایت می‌کند و هوای ما را دارد که کسی قدرت نکند در صورت عملکرد ضعیف هم، به آنها نگاه کند و حتی در جلسات خصوص شان تهدید کرده اند که اگر از ما انتقاد کنید و یا همراه با ما نباشید یا حرف ما را گوش نکنید، دیگر خود دانید و…!!
این معضل بزرگ هر روز دارد در ورزش استان پررنگ تر می شود و هر روز نیز می‌بینیم تعدادی با همین شیوه ورود می‌کنند. جالب اینجاست که با همین دروغ ها و جوسازی ها، مدیران کل و مدیران میانی اداره کل ورزش را نیز تحت فشار قرار می‌دهند و از آنها امتیاز می‌گیرند که اگر از آنها حمایت نشود….!
با این مجموعه ها صحبت کرده ایم؛ اصلاً این آقایان را نمی‌شناختند و اصلاً منکر آنها شده و گفتند ای کاش مدارکی وجود داشت و به دست ما می رسید تا برخورد کنیم؛ اما این آخرین هشدار بود به این آقایان. هشدار می‌دهیم اگر از این تاریخ به بعد اینها به این شیوه خود ادامه دهند شفاف سازی اساسی خواهیم کرد. مدارکی در دست داریم از صحبت‌های آقایان در محافل و جلسات مختلف و جوری وانمود کرده اند که ما وصلیم به فلان جا و فلان مجموعه‌ها. که با این روش قهرمانان و ورزشکاران را سرکوب می کنند. بدون هیچ شک و تردیدی قطعاً گزارشی کامل از اقدامات این بزرگواران را تقدیم همان مجموعه ها خواهیم کرد. از اینها که بگذریم کار به جایی رسیده که یک فرد خیلی راحت و شیک خودش را در محافل خصوصی، مورد اعتماد فلان مجموعه معرفی می کند تا با این روش از باشگاه‌های مختلف بزرگ ورزشی کرمان از جمله مس و هیات های مختلف امتیاز بگیرد.
ما شک نداریم این مجموعه ها روح شان نیز بی خبر است از حرکات این آقایان. متاسفانه با ادامه این حرکات ناشایست، ذهن پیشکسوتان و ورزشکاران به این مجموعه ها از مثبت به منفی خواهد رسید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *