باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

خیز سیاسیون برای صندلی معاونت

در پی خداحافظی فرهاد نژاد فصیحی از معاونت فنی باشگاه مس؛

 خیز سیاسیون برای صندلی معاونت!!

باشگاه مس همواره به دلیل نفوذ سیاسیون، لطمان جبران ناپذیری خورده تا جایی که میتوان گفت؛ حال و روز بد این باشگاه نتیجه ورود مدیران سیاسی سفارش شده در چند سال اخیر بوده. بطوریکه همواره پست مدیرعاملی و معاونت های فنی و مالی این باشگاه باید در توازن دو نماینده کرمان بودند تا هر یک از سیاسیون مهره خود را در کرسی های اجرایی باشگاه داشته باشند.

پس از آنکه فرهاد نژادفصیحی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون ورزشهای روستایی و عشایری انتخاب و معرفی شد تا به نوعی صندلی معاونت فنی رو خالی بگذارد از همان دقایق اولیه پخش این خبر،دوستان سیاسی و لیدرهای آنان با لابی های خاص خود سخت به دنبال گذاشتن مهره خود در این سمت هستند تا به اهداف بعدی خود دست یابند.

از تماس یکی از چهره های سیاسی با مدیرعامل شرکت مس گرفته تا فشار تعدادی از لیدرهای سیاسی بر مدیریت باشگاه حکایت از داستان قدیمی باشگاه مس دارد که به هر طریقی نیرویی از بیرون به بدنه باشگاهی که در دریایی از مشکلات مالی غوطه ور است اضافه گردد.

سوالی که در اینجا بنابر نظر بسیاری از کارشناسان  و دلسوزان واقعی باشگاه مس مطرح می باشد این است که آیا باشگاه مس باید حتما معاونت فنی داشته باشد ؟

آیا باشگاههای بزرگ مانند سپاهان نیز برای این پست ها این دغدغه ها را دارند ؟

آیا بودن پست معاونت در هر زمینه ای در چارت باشگاه اصولی است؟ آیا نمیتوان با مدیر مالی و فنی و اداری و اجرایی آنهم از همان نیروهای باشگاه این وظایف را تعریف کرد ؟

آیا وظیفه معاونت فنی را برخی از پرسنل باشگاه که اشراف کامل بر تیمهای ورزشی دارند نمیتوانند انجام دهند ؟

آیا حتما باید یکی از بیرون توسط سیاسیون بر باشگاه به عنوان معاونت فنی دیکته شود، در شرایطی که باشگاه مس بیشتر از باشگاههایی نظیر سپاهان قریب به چهل تا پنجاه نفر نیرو دارد که به اذعان خود این افراد در جلسات ، عملا بیکار بوده و کاری برای انجام ندارند ؟

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *