پیشکسوت ورزش؛ «آقا پشیمان شدیم؛ کارکنان اداره کل را در راس هیات ها قرار دهید!»

شفافیت در ورزش/همانطور که می‌دانید بیش از ۵۰ هیات ورزشی در استان کرمان داریم که هر روز، شاهد اتفاقات عجیبی در هر هیات یا اداره کل ورزش و جوانان استان هستیم.
برخی از مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان معتقد بودند که بهتر است که کارکنان این اداره در رأس هر یک از هیات‌های ورزشی باشند و اعتقادات خاص خودشان را داشتند و برخی از مدیران اداره کل نیز نظری کاملاً برعکس داشتند و معتقدند که بهتر است که روسای هیات‌های مختلف ورزشی از بیرون بیایند و در ارکان مختلف هیات از پیشکسوتان و نخبگان آن هیات استفاده کنند.
برخی‌های دیگر نیز معتقدند که مهم نیست که چه کسی رئیس هیات باشد و همینکه بیاید چهارتا قول و وعده وعید بدهد کافی است! برخی از مدیران اداره کل نیز معتقد بودند که به هیچ وجه کارمندان اداره کل نباید در هیات‌های مختلف ورزشی باشند. نظر ما نیز همین بود که بهتر است کارمندان اداره کل ورزش و جوانان، در هیات‌های مختلف ورزشی پست و جایگاه نگیرند.
یکی از پیشکسوتان ورزشی استان کرمان طی تماسی با ما اظهار داشت: تنها کسانی که دلشان برای هیات‌های مختلف ورزشی می‌سوزد، همین کارمندان اداره کل ورزش و جوانان هستند که با گوش و استخوان خود ورزش را درک می‌کنند و اگر مدیرکلی بگوید که کارمندان اداره کل باید روسای هیات‌های مختلف ورزشی شود، آن مدیرکل فرد فهمیده‌ای از ورزش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *