تکرار یک سوال؛ مس شهربابک کمیته انضباطی دارد؟! «از یک بازیکن می ترسید؟!»

شفافیت در ورزش/روز گذشته سوالی را مطرح کردیم از مدیران باشگاه مس شهربابک خصوصاً عباس قشمی مدیرعامل خاص این باشگاه که آیا این باشگاه کمیته انضباطی دارد؟!
طبق مطلبی که روز گذشته منتشر کردیم، از مدیران باشگاه مس شهربابک پرسیدیم که آیا این باشگاه کمیته انضباطی دارد یا خیر و اگر دارد، نظر این کمیته در رابطه با درگیری بازیکنان در رختکن و درگیری با هواداران در بازی خانگی با داماش گیلان چیست!
گویا مجدد امروز در بازی درون تیمی بازیکنان مس شهربابک، امید سام کن مدافع این تیم روی تنها بازیکن شهربابکی آکادمی باشگاه به نام فضلی خطا انجام می‌دهد و این خطا منجر به خونریزی از ناحیه دهان بازیکن می‌شود! گرچه سام کن معتقد است که در فوتبال این برخوردها طبیعی است،‌ اما او باید بداند که برخورد در ناحیه پا طبیعی است نه دهان! گویا این بازیکن یعنی امید سام کن در هفته‌های قبل نیز با سرپرست باشگاه بد صحبت کرده و حواشی خاصی را علیه باشگاه مس شهربابک به وجود آورده است. چرا کمیته انضباطی باشگاه مس شهربابک نسبت به این اتفاقات موضع نمی‌گیرد؟! آیا از این بازیکن می‌ترسید؟! چه کسی پشت این بازیکن است که هیچ برخوردی با او نمی‌کنید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *