کاپیتان مس کرمان: «شوکِ حضور اکبر محمدی تاثیر گذار بود!»

شفافیت در ورزش/مس کرمان در لیگ یک فصل را بسیار بد آغاز کرد و پس از هفته‌ها ناکامی، بالاخره این تیم با تغییر سرمربی، برد شیرینی را کسب کرد.
اکبر محمدی مشاور کمیته ورزش شرکت مس طی حکمی از سوی مدیران باشگاه مس کرمان رسماً روز شنبه به عنوان سرمربی جدید تیم مس کرمان کارش را آغاز کرد و دو ساعت مانده به بازی، در رختکن تیم حاضر شد و شروع به صحبت انگیزشی و روحی و روانی کرد و گویا همین شوک، موجب شد تا بازیکنان به خودشان بیایند و بتوانند تیم خوب آریو اسلامشهر را در زمین خودش شکست دهند.
میلاد خدایی کاپیتان تیم مس کرمان طی گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص حضور اکبر محمدی گفت: حضور اکبر محمدی دو ساعت قبل از بازی خیلی تاثیرگذار بوده و ایشان به مواردی در رختکن اشاره کردند که بازیکنان تحت تأثیر قرار گرفتند و همین صحبت‌ها بود که بازیکنان را بیدار کرد و توانستیم با تمرکز بالا، ۹۰ دقیقه خیلی خوب را مقابل آریو اسلامشهر تجربه کنیم.
وی افزود: تیم مس از نظر نفرات و مهره‌ای خیلی خوب بسته شده است و کمی از لحاظ روحی و روانی مشکل داشتیم که با حضور آقای اکبر محمدی مرتفع شده است و این تیم مس جا دارد که بهتر شود و با تعیین تکلیف در خصوص سرمربی تیم، قطعا مس به روزهای بهتری خواهد رسید. جا دارد مدیریت باشگاه به فکر مطالبات بازیکنان باشد و از نظر مالی نیز به بازیکنان برسند تا این تیم خوب بتواند به جایگاهی که حقش است برسد. از هواداران تیم مس بابت کسب نتایج بد در هفته‌های ابتدایی عذرخواهی می‌کنم و ما بازیکنان مس قول می‌دهیم که این نتایج بد را در طول فصل جبران کنیم و مجددا به بالای جدول برسیم‌…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *