یک موضوع چیپ در ورزش؛ «حکم های کشکی و مشاوران اسمی!»

شفافیت در ورزش/چند سالی است که در برخی از هیات های ورزشی، ادارات ورزش و همچنین باشگاه‌های استان باب شده است که مشاورانی را استخدام می‌کنند و حکم می‌زنند در صورتی که اصلاً از آنها مشاوره‌ای گرفته نمی‌شود!
مدیران برخی از باشگاه‌ها با این ترفند و عقد قرارداد با افراد مختلف، به نوعی حالی به اطرافیان خود می‌دهند و این مشاوران که به عنوان مستاجر می‌آیند، در آینده به صاحب خانه تبدیل می‌شوند! آقایان آیا می‌دانند که مشاور چیست که با او قرارداد می‌بندند یا فقط بخاطر حال دادن به اطرافیان است؟!
اصولاً در اروپا مشاورانی را انتخاب می‌کنند که به درد دستگاهها بخورد و از نظراتش استفاده می‌کنند! چندی پیش در یکی از اداره ورزش جنوب کرمان، رئیس آن اداره حدود ۱۱ مشاور انتخاب کرده بود و اصلأ برخی از این افراد را از نزدیک تا حالا ندیده بود و هر ماه مبلغی به حساب آنها می‌زد تا فقط حالی به آنها داده باشد!
این موضوع که در برخی از باشگاه‌های مس استان باب شده بود اکنون در هیات‌های مختلف ورزشی نیز دارد باب می‌شود و افرادی به عنوان مشاور می آیند و حکم می‌گیرند که به خودشان هم نمی‌توانند مشاوره دهند چه رسد به یک مجموعه ورزشی!!!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *