دستور تلفنی فدراسیون فوتبال به کرمانی ها؛ «به فکر یک مربی بدنساز جدید باشید!»

شفافیت در ورزش/مس کرمان در ۲۴ ساعت آینده شاهد تغییرات گسترده‌ای روی نیمکت خود خواهد بود. روز گذشته مسئولین سازمان لیگ و کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال طی تماسی با هیات فوتبال استان کرمان صراحتا اعلام کردند که مربی بدنساز باشگاه مس کرمان تا اطلاع ثانوی حق حضور در ورزشگاه‌ها و میادین ورزشی را ندارد.
گویا در بازی روز گذشته مس کرمان و خیبر خرم آباد، شاهد اتفاقات عجیبی از سوی مربی بدنساز تیم مس بودیم که منجر به گزارش ناظر بازی علیه این مربی گردیده و فدراسیون را بر آن داشته تا حکمی سخت علیه او ابلاغ کنند.
متاسفانه در بازی روز گذشته اگر مهدی جهانشاهی در ورزشگاه نبود و با حیدر بهاروند تلفنی تماس نمی‌گرفت، شاید اصلا بازی لغو می‌شد و اتفاقات دیگری رخ می‌داد. هرچند مس کرمان به فکر مربی بدنساز بود، اما اکنون باید با ابلاغ فدراسیون فوتبال مربی بدنساز تیمش را تغییر دهد.
ما سوالی که از رضا یوسفی مربی بدنساز تیم مس داریم این است که چرا نسبت به گل سالم تیم خیبر اعتراض می‌کنید؟! چرا به سینه ناظر بازی می‌زنی؟! مگر نمی‌دانستید که این ناظر از آنهایی نیست که بخواهد باج دهد و تحت تاثیر قرار بگیرد؟! تیم مس ۱-۰ عقب افتاد و شما باعث شدی که تیم مس در بازگشت به بازی تعلل کند و روی غفلت و عدم تمرکز گل دوم را نیز دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *