قبول کنیم که دیگر اثری از مس بزرگ نیست؟! «نفس های آخر!»

شفافیت در ورزش/همیشه در ذهنمان این بوده که انتهای مس کرمان چه خواهد شد زیرا این باشگاه همواره در درگیری و کش مکش‌های سیاسی بوده است.
باشگاهی که به لیگ قهرمانان آسیا رفت و الهلال عربستان را در کشور خودش شکست داد، این روزها در لیگ یک دست و پا می‌زند و اندرخم یک کوچه است. وضعیت کنونی باشگاه مس کرمان چیزی کمتر از تیم‌های منحل شده فوتبال ایران ندارد و گویا نفس‌های آخرش را دارد می‌زند!!!.
خیلی کوتاه برای هزارمین بار می‌گوییم؛ تعهد ایجاد شده از سوی مدیران قبلی باشگاه در قبال باشگاه مس کرمان ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه بوده اما بودجه مصوب از سوی شرکت مس ۸۰ میلیارد تومان است و تا شهریورماه نیز ۶۰ درصد از این ۸۰ میلیارد مصرف شده است و تا اسفندماه فقط ۴۰ درصد از بودجه باقی مانده را مدیران باید خرج کنند. همه اینها را بگذاریم کنار؛ باشگاه مس ۶۳ میلیارد تومان به هتل، هواپیمایی، بازیکنان و… بدهکار است!!!
تیم اول باشگاه مس یعنی تیم فوتبال جزو مدعیان سقوط به لیگ دو می‌باشد و تیم‌های پایه و غیر فوتبالی البسه مسابقه ندارند و در کوچکترین موارد لازمه نیز باز مانده‌اند و عملاً نفس‌های آخر باشگاه مس است!!! حالا دوستان بیایند و توضیح دهند که باشگاه دست فلان چهره سیاسی افتاده و دست فلانی نیفتاده!!! حالا بیایید و به مردم توضیح دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *