اگر شما مدیرعامل مس بودید چه می کردید؟! یک کارشناس:«فرار می کردم»! مدیرعامل اسبق:«حقایق را به مردم می گفتم!»

شفافیت در ورزش/ماجرای باشگاه مس کرمان ماجرای بسیار پیچیده‌ای است و سعی ما بر این است که هر روز مطالبی مختلف حول محور این باشگاه با مخاطبان داشته باشیم.
خیلی کوتاه برای هزارمین بار می‌گوییم؛ تعهد ایجاد شده است که باشگاه مس کرمان ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه دارد اما بودجه مصوب از سوی شرکت مس ۸۰ میلیارد تومان است و تا شهریورماه نیز ۶۰ درصد از این ۸۰ میلیارد مصرف شده است و تا اسفندماه فقط ۴۰ درصد از بودجه باقی مانده را مدیران باید خرج کنند. همه اینها را بگذاریم کنار؛ باشگاه مس ۶۳ میلیارد تومان به هتل، هواپیمایی، بازیکنان و… بدهکار است و جدای از همه اینها، بازیکنان تیم هندبال مس حدود ۸ میلیارد تومان حکم از دادگاه گرفتند و اگر قبل از شکایت بازیکنان به مشکلات آنها رسیدگی می‌شد، با ۴ میلیارد تومان می‌شد موضوع را جمع کرد!!!
در رابطه با همین موضوعات و مشکلات وقتی با یکی از کارشناسان مطرح فوتبال استان صحبت می‌کردیم و گفتیم اگر شما جای آقایان بودید چه می‌کردید؛ ایشان گفتند که من یک روز هم در باشگاه نمی‌ماندم و فرار می‌کردم!!! با یکی از مدیران موفق سال‌های گذشته باشگاه مس که صحبت کردیم؛ ایشان معتقد بودند که در این زمان اگر جای مدیران باشگاه مس بود، حقایق را به مردم می‌گفتم و همه اتفاقات را به مردم گزارش می‌دادم و همه مسائل را به آنها واگذار می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *