مشکل بزرگ ناظران فدراسیون فوتبال با استان کرمانی ها!؛ «ما بی عرضه ایم یا آنها قدرتمندند؟!»

شفافیت در ورزش/معضلی که بیش از یک دهه است که در فوتبال استان شاهد آن هستیم این است که هر طور شده در شهر خودمان سرمان را می‌برند و هر طوری دلشان بخواهد با تیم‌های استان ما برخورد می‌کنند و با کلی سوغاتی هم استان ما را ترک می‌کنند.
زمانی که ناظران بازی به استان ما می‌آیند می‌رویم به استقبالشان و سوار ماشین آخرین سیستم می‌کنیم و بهترین هتل را در اختیار او قرار می‌دهیم اما در روز مسابقه دقیقا اتفاقات برعلیه تیم‌های استان ما رقم می‌خورد.
این ناظران آیا در اصفهان و تبریز نیز با همین قدرت عمل می‌کنند و برخورد می‌کنند؟! آیا در بازی‌های استقلال و پرسپولیس هم همینگونه سفت و سخت برخورد می‌کنند؟! یا ما خیلی بی‌عرضه هستیم که هر کاری دلشان می‌خواهد علیه تیم‌های استان انجام می‌دهند یا اینکه آنها خیلی قدرتمند هستند!!!
ما ادعا داریم که قطب فوتبال کشور هستیم و جور مسائل کلان اقتصادی فدراسیون فوتبال را می‌کشیم اما عملاً در فدراسیون فوتبال هیچ جایگاهی نداریم و به همین دلیل ناظران بازی هر کاری دلشان بخواهد علیه تیم‌های کرمانی انجام می‌دهند. نمونه آن را می‌توان در بازی مس کرمان و خیبر دید که آقای رفعتی قصد تعطیلی بازی را داشت که با وساطت آقای حیدر بهاروند، بازی از سر گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *