شهربابکی بدانند؛ «وحید رضایی به شهربابک بر نمی گردد!»

شفافیت در ورزش/مس شهربابک در این فصل در چهار هفته ابتدایی لیگ ۳ باخت پیاپی و یک تساوی کسب کرده و هنوز موفق به گلزنی نشده و تیمش در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد.
مس با قاسم شهبا نتایج فاجعه باری کسب کرده است و هر روز متاسفانه از این باشگاه شاهد اخبار منفی هستیم! برخی از منابع ما در شهربابک به ما خبر داده‌اند که هواداران مس شهربابک خواستار بازگشت وحید رضایی سرمربی فصل گذشته این تیم به شهربابک شده‌اند.
وحید رضایی این تیم را از لیگ دو به لیگ یک آورد و دو فصل بسیار خوب را نیز در این شهر در لیگ یک تجربه کرد. رضایی با شهربابک قرارداد داشت اما مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه موافق ادامه همکاری او نبودند و در نهایت با این مربی قطع همکاری کردند.
هواداران مس شهربابک اکنون اما از اتفاقات رخ داده بسیار ناراحت هستند و خواستار بازگشت وحید رضایی شده‌اند. طبق شنیده‌ها؛ وحید رضایی هیچ کدام از بازیکنان جذب شده مس شهربابک را قبول ندارد و تحت هیچ شرایطی حاضر نیست که به شهربابک برگردد و در محفلی خصوصی نیز عنوان کرده که تازمانی این مدیریت و این اعضای هیات مدیره هستند، به شهربابک بر نخواهد گشت و اگر روزی هم بخواهد به شهربابک بیاید،‌ او باید خودش تیمش را ببندد و مدیریت باشگاه نیز افراد فعلی نباشند. مازاد بر این مسائل؛ گویا شایعه شده است که رضایی قرار است به یکی از تیم‌های مطرح فوتبال استان بپیوندد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *