وای از این همه توهم؛ ادعایی عجیب؛ «انتقاد ما به اداره کل ورزش جواب داد!»

شفافیت در ورزش/اصولاً سعی می کنیم خیلی به مطالب و نوشته های بقیه همکاران رسانه ای عکس العملی نشان ندهیم و اینطور وانمود می کنیم که آنها کار خودشان را می کنند. اما گاهی اوقات می بینیم برخی از این افراد که اصولاً تازه کار نیز هستند تیترهایی می زنند و ادعاهایی می کنند که اگر به آنها پرداخته نشود به نوعی ظلم به ورزش است. یک ماهنامه تیتر زده انتقاد ما به اداره کل ورزش جواب داد و رتبه اداره کل ورزشی ها در المپیاد استعدادهای برتر کشور ۱۸ پله نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا کرده؛ یعنی به روایتی معتقدند انتقاد آنها باعث شده که اداره ورزش به خودش بیاید و انتقاد آنها اداره کلی ها را دگرگون کرده است. این تیتر و این ادعا که بیشتر شبیه به یک توهم رسانه ای می باشد و اصولاً هم در بین بچه های تازه کار رسانه ای دیده می شود برایمان جالب بود و به همین خاطر پیگیر اصل ماجرا شدیم. در همین راستا با مرتضی بلوردی، رییس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان که از قضا این ادعای رسانه فوق، متوجه شخص ایشان است تماس گرفتیم و در این رابطه با وی به گفتگو نشستیم. بلوردی گفت: رتبه استان کرمان در سال گذشته ۲۳ کشور بوده، نه ۳۱ ام؛ حال اینکه این دوستان چرا رتبه استان در سال گذشته را ۳۱ ام درج کرده اند به خودشان مربوط است.
وی همچنین افزود: در سال گذشته به دلیل اینکه هنوز درگیر کرونا بودیم نتوانستیم بهتر ظاهر شویم و رتبه ۲۳ کشوری به دست آمد اما امسال با تلاشهای صورت گرفته موفق شدیم رتبه استان را به ۱۲ کشوری برسانیم.
نکته: اینجا یک انتقاد بزرگ به آقایان در اداره کل ورزش استان وارد است و آن اینکه وقتی به برخی رسانه های تازه ورود در یک شماره اطلاعیه چهار هیات بزرگ ورزشی را به صورت همزمان می دهید تا انتشار دهند، وقتی تمام اطلاعیه ها و آگهی های اداره کل ورزش و هیات های مربوطه را به آنها می دهید و قدیمی های رسانه، هفته نامه ها و روزنامه ها را نادیده می گیرید و این افراد را بزرگ می کنید، باید هم این افراد خود را قهرمان کوچه خلوت ببینند و چنین ادعاهای عجیب و خاصی کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *