کدام شرایط به نفع مس رفسنجان است؛ «ورزشگاه شماره ۱ با تماشاگر یا ورزشگاه شماره ۲ بدون تماشاگر؟!»

شفافیت در ورزش/مس رفسنجان چهارمین فصل حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند و در ورزشگاه شماره دو میزبان حریفان خود می‌باشد.
بیش از یک دهه است که از استارت ساخت ورزشگاه شماره یک رفسنجان می‌گذرد اما هنوز آماده بهره‌برداری نشده است. در چند هفته گذشته گویا ورزشگاه آماده بهره‌برداری شده است اما به دلیل عدم انتقال کامل ورزشگاه از سوی شرکت مس به باشگاه مس رفسنجان و همچنین عدم تخصیص بودجه جداگانه نگهداری این ورزشگاه از سوی شرکت مس، هنوز از آن بهره‌برداری نشده است. حتی بنا بود که بازی مس رفسنجان و استقلال در ورزشگاه شماره یک برگزار شود که به نوعی افتتاحیه این ورزشگاه هم باشد که دکتر خرمی شاد مدیرعامل شرکت مس از افتتاح این ورزشگاه در ۲۲ بهمن ماه خبر دادند!
باتوجه به شرایطی که اکنون مس رفسنجان دارد و پس از آنکه هفته گذشته موفق شدند اولین برد خود در فصل جدید را بدون حضور تماشاگران رفسنجانی کسب کنند؛ ورزشگاه شماره دو بدون حضور هواداران برای این تیم در بازی با استقلال بهتر است یا ورزشگاه شماره یک با حضور تماشاگران؟!
طبق نظر اکثر کارشناسان؛ مس رفسنجان باتوجه به شرایط خاصی که دارد، بدون حضور تماشاگران راحت تر می‌تواند بازی کند و مقابل حریفان به میدان برود. حتی در بازی مس مقابل آلومینیوم، شاگردان ساکت الهامی در نیمه اول گرچه گل زدند اما خوب بازی نکردند و اگر همان تماشاگران بازی شمس آذر و مس! در ورزشگاه حضور داشتند و روی تیم مس فشار می‌آوردند، بعید نبود که اتفاق بازی با شمس آذر مجدداً تکرار می‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *