رسول خطیبی سرمربی جدید مس؛ «فرزاد آلترناتیو می ماند یا…؟!»

شفافیت در ورزش/شب گذشته سرمربی مس کرمان پس از کش و قوس‌های فراوان مشخص شد.

علی رستمی و دوستان در شرکت مس بالاخره راضی شدند و لطف کرده و کوتاه آمدند و با ورود رسول خطیبی به تیم مس و استان کرمان موافقت کردند. جوو استان پس از انتصاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی جدید تیم مس کرمان جوو بسیار خوبی است و باتوجه به سابقه سه سال صعود خطیبی با تیم‌های مختلف به لیگ برتر، هواداران مس نیز موجی از خوشحالی و امید به بازگشت به لیگ برتر را در دلهای خود دارند.
موضوع دیگر اما این است که آیا فرزاد حسین‌خانی آلترناتیو و جایگزین خوبی برای رسول خطیبی در کرمان باقی می ماند یا خیر؟! برخی‌ها معتقدند که وجود فرزاد حسین‌خانی در کرمان و نگرفتن تیم در شهر دیگری توسط او، به نفع باشگاه مس است زیرا خطیبی می‌داند که اگر با مس خوب نتیجه نگیرد، یک نفر در کرمان وجود دارد که بیاید و بلافاصله به جایش در تیم ورود کند. گروه دیگر نیز معتقدند که حضور حسین‌خانی در کرمان به ضرر خطیبی است و هر لحظه ممکن است که خطیبی سرمربی مس نباشد و حسین‌خانی موجب شود تا تمرکز خطیبی به سمت دیگری برود!
در هر حال باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا برای حسین‌خانی نیز تیمی جور می‌شود که برود یا خیر و اگر حسین‌خانی در کرمان باقی بماند، واکنش خطیبی به این موضوع چه خواهد بود.!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *