وحید رضایی قرارداد دارد و می ماند؛ «آقایان، نقشه نکشید!»

شفافیت در ورزش/مس شهربابک فصل آینده در لیگ یک حضور دارد و به واسطه رشد رشته‌های مختلف این باشگاه، بودجه ۵ میلیاردی دو سال قبل آنها اکنون به حدود ۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

خیلی‌ها نیز معتقدند که این بودجه جوابگوی باشگاه مس شهربابک با این همه رشته‌های ورزشی نیست و آنها باید بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه داشته باشند اما چه شد که بودجه ۵ میلیاردی شهربابک، یه یکباره ۵۰ میلیارد تومان شد؟! بودجه ورزش باشگاه مس شهربابک بابت رشد تیم فوتبالش بابت صعود از لیگ سه به لیگ دو و از لیگ دو به لیگ یک و در لیگ یک نیز جزو شش تیم برتر دو سال اخیر این رقابت‌هاست و به همین دلیل شرکت مس، نگاه بهتری از لحاظ ردیف بودجه به این باشگاه دارد.
علیرغم سخت بودن موقعیت جغرافیایی شهرستان شهربابک مبنی بر متقاعد کردن بازیکنان جهت حضور در این تیم، اما وحید رضایی در چند سال اخیر بازیکنان باکیفیت خوبی را به این شهر آورده است. امروز می‌بینیم که عده‌ای در شهربابک عزم خود را جزم کرده‌اند تا نگذارند رضایی در شهربابک بماند و کار کند. رضایی یک فصل دیگر با تیم مس شهربابک قرارداد دارد و در روزهای گذشته نوشتیم که عده‌ای به عنوان مشاور در باشگاه مس ورود کرده‌اند و قصد خالی کردن زیرپای قشمی و آوردن مربی سابق مس کرمان به جای رضایی را دارند!
عملاً اگر وحید رضایی از تیم مس شهربابک برود، کمتر بازیکنی بخاطر موقعیت جغرافیایی شهرستان شهربابک این ریسک را می‌کند که بیاید و در این شهر فوتبال بازی کند و عملاً با خروج رضایی از شهربابک، تیم فوتبال این باشگاه نابود می‌شود و در نهایت با توجه به کم شدن بودجه باشگاه، شاهد فروپاشی این باشگاه نیز در آینده خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *